نظامی بازنشسته آمریکا: ورود ناتو به درگیری در اوکراین یک فاجعه خواهد بود

© Photo / Bundeswehrاحتمال درگیری نظامی ناتو با روسیه
احتمال درگیری نظامی ناتو با روسیه  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 11.02.2024
اشتراک
مشاور سابق وزیر امور خارجه آمریکا، سرهنگ بازنشسته گفت، همانطور که ولادیمیر پوتین هشدار داد، اقدامات واشنگتن در اوکراین می تواند فاجعه ای ایجاد کند.
به گزارش اسپوتنیک، "لارنس ویلکرسون" در مصاحبه ای با کانال یوتیوب Judging Freedom گفت: من با اظهارات ولادیمیر پوتین در مورد کاری که انجام می دهیم موافق هستم. او می گوید ما دائما در حال تشدید تهدیدات هستیم. بایدن می گوید که اگر از اوکراین حمایت نکنیم، لتونی یا استونی اهداف بعدی روسیه خواهند بود، این موضوعی پوچ است، او فقط روغن به آتش می ریزد. وقتی تاکر از او پرسید که اگر ناتو مستقیماً در جنگ اوکراین دخالت کند چه اتفاقی می‌افتد، پوتین پاسخ داد که این یک فاجعه برای بشریت خواهد بود."
به گفته این نظامی سابق، کاخ سفید و رسانه های کلیدی غربی به طور فعال در حال انتشار اطلاعات در مورد تهدید خیالی روسیه هستند. در همان زمان، این سرهنگ آمریکایی توجه خود را به این واقعیت جلب کرد که خود مسکو اوضاع را تشدید نخواهد کرد و این اقدامات اتحاد آتلانتیک شمالی است که بوی استفاده از سلاح های هسته ای می دهد.
پوتین پیش از این در مصاحبه ای با کارلسون به تفصیل توضیح داد که مسکو قصد ندارد به کشورهای ناتو حمله کند، به ویژه روسیه قصد حمله به لهستان یا کشورهای بالتیک را ندارد. او توضیح داد که در غرب، سیاستمداران مرتباً جمعیت خود را با "تهدید روسیه" می ترسانند و توجه را از مشکلات داخلی منحرف می کنند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала