اقدام پوتین که غرب را به هیستریک سوق داد

© Sputnik / Gavriil Grigorov/POOL /  مراجعه به بانک تصاویر Президент РФ Владимир Путин дал интервью американскому журналисту Такеру Карлсону
Президент РФ Владимир Путин дал интервью американскому журналисту Такеру Карлсону - اسپوتنیک ایران  , 1920, 11.02.2024
اشتراک
رهبر جنبش میهن پرستان فرانسه معتقد است، مصاحبه ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه با تاکر کارلسون، روزنامه نگار آمریکایی، باعث هیستری در اتحاد آتلانتیک شمالی شد.
به گزارش اسپوتنیک، فلوریان فیلیپو در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: "ناتو در حال سقوط در هیستریک است و خواستار جنگ های تمام عیار است، این یک نوع فروپاشی عصبی غیرقابل کنترل است! تمام اینها پیامدهای باورنکردنی مصاحبه پوتین می باشند!"
به گفته این سیاستمدار، پس از گذشت سه روز و تقریباً 200 میلیون بازدید، غرب همچنان از گفتگوی روزنامه نگار آمریکایی و رهبر روسیه در حال فروپاشی است.
پیش از این، پوتین در مصاحبه با کارلسون خاطرنشان کرد که کشورهای غربی شروع به درک غیرممکن بودن شکست استراتژیک روسیه کردند. به گفته رئیس جمهور، با چنین تفاهمی باید به فکر قدم های بعدی خود باشند. وی افزود که متقاعد شده است که امکان دستیابی به توافق وجود دارد - دیر یا زود مسکو و کی یف به توافق خواهند رسید و روابط بین مردم برادر احیا خواهد شد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала