کرملین: مصاحبه پوتین با کارلسون را در غرب به دقت مطالعه خواهند کرد

© Sputnik / Alexey Maishevکرملین مسکو و موزه دولتی تاریخ روسیه
کرملین مسکو و موزه دولتی تاریخ روسیه - اسپوتنیک ایران  , 1920, 09.02.2024
اشتراک
سخنگوی کرملین گفت که مصاحبه پوتین با کارلسون را در غرب بسیار دقیق تحلیل خواهند کرد.
به گزارش اسپوتنیک، دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین گفت که غرب مصاحبه پوتین با تاکر کارلسون روزنامه نگار آمریکایی را به دقت بررسی و تحلیل خواهد کرد و پس از این مصاحبه هیچ هیستری و وحشتی در رسانه های آمریکایی مشاهده نمی شود، اما حسادت حرفه ای وجود دارد.
تاکر کارلسون روزنامه نگار آمریکایی شب جمعه به وقت مسکو مصاحبه ای با پوتین را در وب سایت خود منتشر کرد و سپس آن را در شبکه اجتماعی ایکس و یوتیوب منتشر کرد. در حدود 9 ساعت، تعداد بازدیدهای ویدیو در شبکه اجتماعی ایکس از 70 میلیون و در یوتیوب از 3.1 میلیون نفر گذشت. این مصاحبه همچنین در سایت کرملین منتشر شده است.
Президент РФ Владимир Путин дал интервью американскому журналисту Такеру Карлсону - اسپوتنیک ایران  , 1920, 09.02.2024
کارشناس روس: پوتین در مصاحبه با کارلسون پیامش را به آمریکا منتقل کرد
پسکوف در پاسخ به سوالی درباره واکنش رسانه های غربی به این مصاحبه گفت: اولاً، ما هیچ هیستری یا وحشتی نمی بینیم. و من با این نظر شما و آقای بوث موافق نیستم. آنها این مصاحبه را با دقت مطالعه خواهند کرد، آن را تجزیه و تحلیل خواهند کرد... می دانید، چنین بی میلی حرفه ای برای انتشار مصاحبه ای که با کارلسون انجام شد وجود دارد، زیرا در دیدگاه های سیاسی شکاف وجود دارد و شکاف شرکتی در رسانه ها بسیار جدی است. آنها بر اساس معیارهای حمایت از یک یا دیگری - یکی از دو - بسیار دقیق تقسیم می شوند. بنابراین، البته، چنین حسادت حرفه ای خاصی وجود دارد. اما به مرور زمان البته تحلیل بسیار عمیق این مصاحبه در ادامه خواهد آمد. ما هیچ شکی در آن نداریم.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала