زلنسکی فرمانده جدید کل نیروهای مسلح اوکراین را منصوب کرد

© AP Photo / Matthias Schraderولودیمیر زلنسکی، رهبر اوکراین
ولودیمیر زلنسکی، رهبر اوکراین  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 08.02.2024
اشتراک
رئیس جمهور اوکراین فرمانده جدید کل نیروهای مسلح اوکراین را منصوب کرد.
به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین اعلام کرد که سیرسکی را به عنوان فرمانده کل نیروهای مسلح اوکراین منصوب کرده است.
او در یک پیام ویدئویی گفت: از امروز، یک تیم مدیریتی جدید رهبری نیروهای مسلح اوکراین را بر عهده خواهند گرفت. من سرهنگ ژنرال سیرسکی را به عنوان فرمانده کل نیروهای مسلح اوکراین منصوب کردم.
زلنسکی خاطرنشان کرد که ده‌ها گفتگو با "فرماندهان سطوح مختلف" داشته است. وی با سرتیپ آندری گناتوف ، میخائیل دراپات ، ایگور اسکیبیوک و همچنین سرهنگ های پاول پالیس و وادیم سوخاروفسکی گفتگو کرد. به گفته رئیس جمهور اوکراین، همه آنها برای سمت های رهبری در ارتش در نظر گرفته شده اند و تحت رهبری "یک فرمانده باتجربه اوکراینی" خدمت خواهند کرد.
زلنسکی - اسپوتنیک ایران  , 1920, 07.02.2024
ژنرال فرانسوی: تصمیم زلنسکی در منطقه عملیات ویژه پیامدهای ناگواری دارد
روز دوشنبه، زلنسکی در مصاحبه ای با شبکه تلویزیونی ایتالیایی "ریا1" تایید کرد که به فکر جایگزینی فرمانده کل فعلی نیروهای مسلح اوکراین است. هم زمان، همانطور که نشریه "اوکراینسکایا پراودا" گزارش داد، رئیس جمهور اوکراین قصد دارد نه تنها زالوژنی، بلکه سرگئی شاپتالا، رئیس دفتر خود را نیز برکنار کند. این نشریه تصریح کرد که این افراد ممکن است در این هفته جایگزین شوند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала