- اسپوتنیک ایران  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه در تاریخ 24 فوریه عملیات ویژه در اوکراین را آغاز کرد. ولادیمیر پوتین هدف از این عملیات را "حمایت از مردمی خواند که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند."

تصاویر جدیدی از تمرین یگان های نیروهای مسلح روسیه + ویدئو

© Sputnik / Vitaly Timkiv /  مراجعه به بانک تصاویر Военнослужащий из числа мобилизованных проходит подготовку на полигоне в Краснодарском крае
Военнослужащий из числа мобилизованных проходит подготовку на полигоне в Краснодарском крае - اسپوتنیک ایران  , 1920, 02.02.2024
اشتراک
یکی از ویژگی های تمرینات تیراندازی تاکتیکی تغییر محیط هدف است که به طور ناگهانی اهداف مختلفی در مقابل تیرانداز ظاهر می شوند.
به گزارش اسپوتنیک، ماموران اطلاعاتی گروه "غرب" آموزش و هماهنگی رزمی را در پشت جبهه در منطقه عملیات ویژه نظامی به پایان رساندند.
پرسنل نظامی یگان های شناسایی گروه نیروهای "غرب" در هر شرایط آب و هوایی مأموریت های رزمی را انجام می دهند. در یک میدان تیر آموزشی در پشت جبهه عملیات ویژه نظامی، پرسنل نظامی یگان های شناسایی گروه نیروهای "غرب"، در حین آموزش، اهدافی را از سلاح های سبک در فواصل مختلف از 10 تا 400 متر شلیک کردند. یکی از ویژگی های تمرینات تیراندازی تاکتیکی تغییر محیط هدف بود که به طور ناگهانی اهداف مختلفی در مقابل تیرانداز ظاهر شدند.
تیراندازی تاکتیکی ارتش روسیه از این نظر منحصر به فرد است که یک تمرین می تواند شامل استفاده از چندین نوع اسلحه کوچک و همچنین سلاح های لبه دار و عناصر نبرد تن به تن شود. در شرایط شبیه به جنگ، پرسنل نظامی نارنجک پرتاب می کنند، به استحکامات شبیه سازی شده دشمن حمله می کنند و کلاس های آموزشی مهندسی را با مواد منفجره مختلف برگزار می کنند. یک گروه خرابکار را شناسایی و نابود می کنند، یک سرباز مجروح را از زیر آتش بیرون می آورند. پرسنل نظامی قبل از اعزام به خط مقدم آموزش می بینند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала