مقامات تگزاس از استخدام داوطلبان برای گشت زنی در مرز مکزیک خبر دادند

© AP Photo / Christian Torresربوده شدن کانتینر حاوی مواد رادیواکتیو در مکزیک
ربوده شدن کانتینر حاوی مواد رادیواکتیو در مکزیک - اسپوتنیک ایران  , 1920, 28.01.2024
اشتراک
اداره نظامی تگزاس فراخوانی برای داوطلبان برای گشت زنی در مرز با مکزیک "در مناطق پرخطر" برای جلوگیری از قاچاق غیرقانونی افراد و مواد مخدر توسط گروه های تبهکار به این ایالت اعلام کرده است.
به گزارش اسپوتنیک، این اداره در بانیه ای اعلام کرد: "عملیات "ستاره تنها" نیروهای اداره نظامی تگزاس و اداره امنیت عمومی را برای استقرار ماموران گشت مرزی در مناطق پر خطر پیوند می دهد، تا توانایی سازمان های جنایتکار را برای قاچاق افراد و مواد مخدر به تگزاس مختل کند".
سازمان دهندگان به عنوان بخشی از پروسه دعوت از داوطلبان، پست های جدید را تعریف کرده و از ارائه تعدادی مزایا برای آنها و تمایل به تامین هزینه های اسکان و غذا خبر دادند.
دولت به رهبری پرزیدنت جو بایدن در حال درگیری با مقامات تگزاس بر سر تدابیر امنیتی مرزی است. مقامات تگزاس اصرار دارند که امنیت مرزها به درستی انجام نمی شود و به تعداد بی سابقه ای از مهاجران غیرقانونی اجازه ورود به ایالات متحده را می دهد. دولت ایالات متحده اقدامات اتخاذ شده توسط مقامات محلی را غیرقانونی و بیش از حد می خواند.
دادگاه عالی پیشتر حکمی صادر کرد که به موجب آن، فرماندار تگزاس، گرگ ابوت را ملزم به برداشتن موانعی که برای مهار جریان مهاجران ایجاد شده بود، صادر کرد. ضرب الاجل ابوت برای اجازه دادن به کارگران فدرال به بخشی از مرز برای برداشتن موانع روز جمعه به پایان رسید. سپس رهبری 25 ایالت آمریکا بایدن را به عدم تمایل به مبارزه با مهاجرت غیرقانونی متهم کردند و خود ابوت آشکارا اعلام کرد که آماده درگیری احتمالی با دولت فدرال است.
ایالات متحده در ماه های اخیر شاهد سطوح بی سابقه مهاجرت غیرقانونی بوده است، به طوری که مقامات مرزی دسامبر گذشته 302 هزار عبور غیرقانونی از مرز را ثبت کردند که بیشترین تعداد در یک ماه است. علاوه بر این، در تمام سه سالی که بایدن رهبری آمریکا را برعهده داشت، رکورد تعداد مهاجران غیرقانونی به ثبت رسیده است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала