رسانه: غرب از زلنسکی خواست تا یک دولت در تبعید ایجاد کند

© AP Photo / Matthias Schraderولودیمیر زلنسکی، رهبر اوکراین
ولودیمیر زلنسکی، رهبر اوکراین  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 25.01.2024
اشتراک
رسانه: غرب به زلنسکی توصیه کرد که اوکراین را قبل از مناقشه ترک کند.
به گزارش اسپوتنیک، سیمون شوستر، روزنامه نگار تایم، نویسنده زندگی نامه رئیس جمهور اوکراین گفت که کشورهای غربی به ولادیمیر زلنسکی توصیه کردند تا در سال 2022 یک دولت در تبعید ایجاد کند.
در این کتاب زندگی نامه ولادیمیر زلنسکی آمده است: در روز سخنرانی زلنسکی در کنفرانس بین المللی امنیت مونیخ در 19 فوریه 2022، چند تن از رهبران غربی از او خواستند که به کی یف بازنگردد و دولتی در تبعید تشکیل دهد.
گفتنی است که رئیس رژیم کی یف این پیشنهاد را به عنوان تلاشی برای حذف او حتی از طرف نزدیکترین متحدانش ارزیابی کرد.
شوستر می نویسد: به نظر می رسید که این پیشنهاد زلنسکی را عصبانی کرد.
لاوروف از آمادگی روسیه برای مذاکره درباره اوکراین خبر داد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 22.01.2024
لاوروف از آمادگی روسیه برای مذاکره درباره اوکراین خبر داد
رسانه های خارجی به طور فزاینده ای می نویسند که ایالات متحده و اتحادیه اروپا از بحران اوکراین خسته شده اند و حمایت از ولادیمیر زلنسکی در حال ضعیف شدن است.
به گزارش ان بی سی، مقامات آمریکایی و اروپایی در حال حاضر با مقامات کی یف در مورد پیامدهای احتمالی مذاکرات صلح با روسیه، از جمله آنچه که اوکراین ممکن است برای دستیابی به توافق مجبور به صرف نظر کند، صحبت می کنند.
در نوامبر سال گذشته، الکسی دانیلوف، دبیر شورای امنیت ملی و دفاع اوکراین گفت که کی یف نگران است که غرب شروع به اشاره به ضرورت گفت و گو با مسکو کرده است. در عین حال، دیمیتری کولبا، رئیس وزارت خارجه این کشور مدعی است، که هیچ فشاری از سوی متحدان اوکراین در مورد آغاز مذاکرات با روسیه احساس نمی کند. کرملین خاطرنشان کرد که هر چه رژیم کی یف زودتر بفهمد که هیچ شانسی برای دستیابی به موفقیت در میدان جنگ وجود ندارد، زودتر چشم اندازهای برای حل و فصل اوضاع باز خواهد شد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала