کرملین: زلنسکی می‌خواهد مانند پوتین باشد، اما نمی تواند

© Sputnik / Alexander Vilf /  مراجعه به بانک تصاویر دیمیتری پسکوف و ولادیمیر پوتین
دیمیتری پسکوف و ولادیمیر پوتین - اسپوتنیک ایران  , 1920, 23.01.2024
اشتراک
سخنگوی مطبوعاتی رئیس‌جمهور روسیه با اشاره به آنکه ولادیمیر زلنسکی با مشکلات عدیده ای در این کشور موجه شده است، گفت: زلنسکی می‌خواهد مانند پوتین باشد تا همه مردم از او حمایت کنند، اما نمی تواند این کار را انجام دهد.
به گزارش اسپوتنیک، دمیتری پسکوف سخنگوی کرملین روز سه شنبه در صحبت با خبرنگاران گفت: "زلنسکی دوباره تلاش می‌کند حمایت مردمش را جلب کند، او واقعاً می‌خواهد مانند رئیس‌جمهور پوتین باشد، تا همه مردم از او حمایت کنند، اما اینطور نمی‌شود."
سخنگوی رئیس جمهور روسیه در ادامه گفت: وضعیت کیف روز به روز دشوارتر خواهد شد و روسیه به اهداف عملیات نظامی ویژه دست خواهد یافت. زلنسکی مشکلات بسیاری دارد و این مشکلات روز بهروز در حال افزایش هستند".
پسکوف در خصوص ادعاهای ارضی زلنسکی نسبت به روسیه نیز اضافه کرد: "اظهارات وی حماقت نیست، بلکه تلاش برای پوشاندن مشکلاتی است که رژیم کی یف با آنها دست و پنجه نرم می کند. او باید پیش از این برای حل این مسائل فکر می کرد، اما به نظر نمی خواهد".
به گفته پسکوف، زلنسکی "با تمام توان خود تلاش می کند تا زمانی که دوباره به او مقدار نامحدودی پول داده می شود، به وضعیت بازگردد."
پسکوف تاکید کرد: "اما دیگر این اتفاق نخواهد افتاد. او سعی می کند وضعیت را حفظ کند تا تعداد نامحدودی پول به او داده شود. اما اینطور نیست. اسپانسرهای او در حال اتمام هستند."
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала