درخواست پاکستان از ایران برای ارائه اطلاعاتی درخصوص مواضع تروریست ها

© AP Photo / K.M. Chaudaryدرخواست پاکستان از ایران برای ارائه اطلاعاتی درخصوص مواضع تروریست ها
درخواست پاکستان از ایران برای ارائه اطلاعاتی درخصوص مواضع تروریست ها - اسپوتنیک ایران  , 1920, 17.01.2024
اشتراک
وزیر خارجه پاکستان از ایران خواست اطلاعاتی درباره مواضع تروریست ها ارائه کند.
به گزارش اسپوتنیک، وزارت امور خارجه ایران در بیانیه‌ای اعلام کرد: جلیل عباس جیلانی، وزیر امور خارجه پاکستان در گفت‌وگوی تلفنی با حسین امیرعبداللهیان، همتای ایرانی خود، از تهران خواسته است اطلاعاتی درباره مواضع و تحرکات گروه‌های تروریستی در پاکستان را در اختیار اسلام آباد قرار دهد.
در بیانیه ای که در کانال تلگرامی وزارت امور خارجه ایران منتشر شد، آمده است: وزیر امور خارجه پاکستان تاکید کرد: امنیت ایران، امنیت پاکستان نیز هست و اگر تهدیدی در خاک پاکستان علیه ایران وجود دارد، اسلام آباد باید اقدامات لازم را انجام دهد. وی همچنین از ایران خواست تا در چارچوب همکاری مشترک دو کشور، اطلاعاتی درباره گروه های تروریستی در پاکستان در اختیار پاکستان قرار دهد.
شب قبل، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران اعلام کرد که با موشک‌های بالستیک و هواپیماهای بدون سرنشین پایگاه اصلی گروهک تروریستی جیش‌العدل واقع در پاکستان را هدف قرار داده است. پاکستان حمله ایران را به شدت محکوم کرد و روز چهارشنبه سفیر خود را از تهران فراخواند و همچنین اعلام کرد که سفیر ایران نیز فعلا نمی تواند به ماموریت دیپلماتیک خود در اسلام آباد ادامه دهد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала