"نحسی های احتمالی" قابل وقوع در سال 2024

© Photo / Roskosmos / Anton Shkaplerovاعلام رقم جدید جمعیت جهان
اعلام رقم جدید جمعیت جهان  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 06.01.2024
اشتراک
کارشناسانی که با روزنامه آمریکایی پولیتیکو مصاحبه کردند، "اتفاقات شوم احتمالی" سال 2024 را فهرست کردند؛ وقایع "غیر قابل پیش بینی، اما بسیار واقعی".
به گزارش اسپوتنیک، این فهرست شامل اختلال در انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده، عملیات نظامی چین بر فراز تایوان، کشف اطلاعات بیگانگان، آخرالزمان دیجیتال، ویرانی ناشی از گرم شدن کره زمین و بسیاری موارد دیگر بود.
همانطور که آندری شکلنیکوف، دانشمند علوم سیاسی قبلاً به وب سایت KP.RU گفته بود، رویداد کلیدی در سال 2024 انتخابات ریاست جمهوری در ایالات متحده خواهد بود. نظم جهانی در خطر خواهد بود، زیرا صاحب کاخ سفید باید ثابت کند که قدرت آمریکا در حال فروپاشی نیست و همانطور که بسیاری معتقدند اقتدار کشور کم رنگ نمی شود. وی خاطر نشان کرد، از استدلال های ثابت شده دلار و باشگاه نظامی استفاده خواهد شد.
پیش از این، بانک ساکسو "پیش بینی های تکان دهنده" برای سال 2024 را منتشر کرد. همانطور که کارشناسان خاطرنشان کردند، در سال 2024 سرانجام مشخص شد که جهان به سوی آینده ای خطرناک و نامشخص می رود. وب سایت KP.RU تکان دهنده ترین پیش بینی ها را برجسته کرده است که - اگر واقعاً اتفاق بیفتند - بر سرنوشت کل جهان تأثیر می گذارد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала