نتانیاهو: متوقف کردن جنگ تا زمانی که حماس از بین نرود غیرممکن است

© Sputnik / Evgeny Biyatov /  مراجعه به بانک تصاویر نتانیاهو: متوقف کردن جنگ تا زمانی که حماس از بین نرود غیرممکن است
نتانیاهو: متوقف کردن جنگ تا زمانی که حماس از بین نرود غیرممکن است - اسپوتنیک ایران  , 1920, 06.01.2024
اشتراک
نخست وزیر اسرائیل روز شنبه تاکید کرد که اسرائیل عملیات نظامی را تا زمان نابودی حماس متوقف نخواهد کرد.
به گزارش اسپوتنیک، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل، روز شنبه بار دیگر گفت: اسرائیل تا زمانی که جنبش حماس فلسطینی در نوار غزه به طور کامل از بین نرود و دیگر اهداف اسرائیل محقق نشود، دست از اقدام نظامی نخواهد کشید.

وی افزود: "دولتی که من رهبری می کنم به ارتش اسرائیل (نیروهای دفاعی اسرائیل) دستور داده است که برای از بین بردن حماس، بازگرداندن گروگان های ما به جنگ وارد شوند و اطمینان حاصل کنند که غزه دیگر تهدیدی برای اسرائیل نخواهد بود. تا زمانی که به همه این اهداف دست یابیم نمی توان جنگ را متوقف کرد".
به گفته نتانیاهو، اسرائیل "هیچ جا" به حماس "مصونیت" نمی دهد و تمام تلاش خود را برای تضمین امنیت این کشور در جنوب و شمال انجام می دهد. رئیس جمهور افزود: قبل از این و برای این باید همه چیز را کنار بگذاریم و به تلاش های مشترک تا رسیدن به پیروزی کامل ادامه دهیم.

اسرائیل در 7 اکتبر مورد حمله موشکی بی‌سابقه‌ای از نوار غزه به عنوان بخشی از عملیات طوفان الاقصی که توسط شاخه نظامی جنبش فلسطینی حماس اعلام شد، قرار گرفت. پس از این، جنگنده‌های این سازمان وارد مناطق مرزی در جنوب اسرائیل شدند و به سمت نظامیان و غیرنظامیان آتش گشودند و بیش از 200 اسیر را نیز گرفتند. در اسرائیل بر اساس آخرین اطلاعات مقامات، حدود 1.2 هزار نفر کشته شدند که این تعداد شامل غیرنظامیان، سربازان، شهروندان خارجی و کارگران است و همچنین گزارش شده است که بیش از 5 هزار نفر زخمی شده اند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала