آتش بازی سال نو در شمال امارات دو رکورد جهانی را شکست + ویدئو

© iStock.com / NikadaЛюди смотрят на праздничный фейрверк
Люди смотрят на праздничный фейрверк - اسپوتنیک ایران  , 1920, 01.01.2024
اشتراک
این آتش بازی در کتاب رکوردهای جهانی گینس برای طولانی ترین خط آتش بازی روی آب و طولانی ترین خط آتش بازی در آسمان ثبت شد.
به گزارش اسپوتنیک، اداره توسعه گردشگری راس الخیمه اعلام کرد که آتش بازی سال نو در امارت راس الخیمه امارات متحده عربی در دو دسته به طور همزمان برای طولانی ترین خط آتش بازی روی آب و طولانی ترین خط آتش بازی در آسمان در کتاب رکوردهای جهانی گینس ثبت شد.
این نمایش در یک خط ساحلی به طول 4.5 کیلومتر بین مجمع الجزایر مصنوعی المرجان و منطقه الحمرا برگزار شد. علاوه بر آتش بازی های نصب شده روی آب، بیش از 1000 هواپیمای بدون سرنشین با دیود ساطع نور و همچنین هواپیماهای سبک در حال انجام مانورهای آکروباتیک بودند.
در طول این رویداد، هواپیماهای بدون سرنشین اشکالی را در هوا به نمایش گذاشتند که به چشم انداز طبیعی امارت راس الخیمه اشاره می کرد که اجزای اصلی آن بیابان، سواحل خلیج فارس و رشته کوه هاجر بود. حرکات پهپادها با قطعات موسیقی که به طور خاص برای نمایش سال نو ساخته شده بودند هماهنگ بود.
سخنگوی اداره توسعه گردشگری راس الخیمه گفت: حدود 50000 نفر این اجرای هشت دقیقه ای را تماشا کردند. در سال 2022، امارت رأس الخیمه همچنین دو رکورد جهانی را برای "بزرگترین تعداد پهپادهای کنترل از راه دور که همزمان آتش بازی می کنند" و "بزرگترین نمایش در آسمان که توسط پهپادهای کنترل از راه دور شکل می گیرد" به ثبت رساند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала