چگونگی قرارداد احتمالی صلح بین روسیه و اوکراین از دیدگاه بریتانیا

© Sputnik / Константин Чалабов /  مراجعه به بانک تصاویر پرچم روسیه و اوکراین
پرچم روسیه و اوکراین - اسپوتنیک ایران  , 1920, 16.12.2023
اشتراک
روزنامه نگار بریتانیایی از کشورهای غربی خواست تا بن بست رسیدن در اوکراین را به رسمیت بشناسند و قرارداد صلح را منعقد کنند.
به گزارش اسپوتنیک، متیو پریس، روزنامه نگار در مقاله ای در روزنامه بریتانیایی تایمز نوشت که درگیری در اوکراین نمی تواند به طور نامحدود ادامه یابد، بنابراین غرب باید از مذاکرات صلح حمایت کند که منجر به دادن امتیازات ارضی از طرف کی یف به روسیه خواهد شد.
وی گفت: بن بست در اوکراین در حال حاضر احساس می شود. این نمی تواند برای همیشه ادامه یابد. زمانی که این امر به رسمیت شناخته شد، باید معامله ای انجام شود.
به گفته پریس، مقامات کی یف باید اهمیت برقراری صلح را برای شهروندان خود توضیح دهند.
وی افزود: هر رهبری در کی یف باید بتواند به اوکراینی‌ها بگوید که توافقی انجام داده‌اند که صلح، رفاه و امنیت دائمی را به ارمغان می‌آورد، البته در داخل مرزهایی که مجبور شده‌اند خود را با آن وفق دهند، که کشورشان را تا حدودی کوچک‌تر کرده است.
وی در عین حال از کشورهای غربی خواست حتی در صورت دستیابی به مصالحه به حمایت از اوکراین ادامه دهد.
از 4 ژوئن، نیروهای مسلح اوکراین به طور همزمان در سه جهت حمله کردند، اما نتوانستند موفقیت چشمگیری در هیچ یک از بخش های جبهه به دست آورند. همانطور که رئیس جمهور ولادیمیر پوتین خاطرنشان کرد، نیروهای اوکراینی متحمل خسارات جدی شده اند: در این مدت ارتش روسیه 747 تانک و 2.3 هزار خودروی زرهی را منهدم کرد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала