پوتین: جهان وارد عصر تغییرات اساسی شده است + فیلم

© Sputnik / Sergey Guneev /  مراجعه به بانک تصاویر ولادیمیر پوتین در نشست سرمایه گذاری " و ت ب " با نام "روسیه فرامی خواند!"
ولادیمیر پوتین در نشست سرمایه گذاری  و ت ب  با نام روسیه فرامی خواند! - اسپوتنیک ایران  , 1920, 07.12.2023
اشتراک
پوتین: جهان وارد عصر تغییر شده است، فقط کشورهای مستقل می تواند پابرجا بمانند.
ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه گفت که جهان وارد عصر تغییرات شگرف شده است؛ تنها یک کشور قوی، باثبات و مستقل می تواند پا برجا بماند.
پوتین در جریان مجمع سرمایه گذاری "و ت ب" با عنوان "روسیه فرامی خواند! " گفت: جهان وارد عصر تغییرات شگرف و چالش‌های جدی نه تنها برای شرکت‌ها و صنایع، بلکه برای کل کشورها و مناطق جهان شده است.
او تصریح کرد که فقط یک کشور قوی و باثبات، می‌خواهم تأکید کنم، قطعاً می‌خواهم روی این تأکید کنم که یک کشور مستقل می‌تواند این مرحله را با موفقیت پشت سر بگذارد و به یکی از مراکز رشد اقتصاد جدید جهانی تبدیل شود."
دیدار روسای جمهور  ایران و روسیه در نشست سران سازمان همکاری شانگهای - اسپوتنیک ایران  , 1920, 07.12.2023
گزارش و تحلیل
فلسطین از محورهای اصلی مذاکرات رئیسی و پوتین است
پوتین: آمریکا و غرب جمعی هر چه می خواهند سلطه خود را حفظ کنند،از همه مهمتر در حوزه فناوری که این غیر ممکن است .
پوتین با تصریح این موضوع که هیچ کس نمی تواند توسعه فدراسیون روسیه را کند کند گفت: بسیاری از بنگاه ها و سازمان های خارجی علیرغم فشارهای دولت ها، مقامات آنها اعلام کرده اند که می خواهند در کشور ما به کار خود ادامه دهند، ما فقط از این استقبال می کنیم و این همکاران ما هستند که با وجود فشارهای خارجی، نام خود را تغییر داده وفعالیت خود را حفظ کرده اند یا به سادگی مدیریت را واگذار کردند که صادقانه بگویم، با حق بازخرید است .
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала