بازدید معاون رئیس شورای امنیت روسیه از مرکز فدرال تولید پهپادها در روسیه + فیلم

© Sputnik / Ekaterina Shtukina /  مراجعه به بانک تصاویر معاون رئیس شورای امنیت روسیه مدودف از مرکز سیستم های هواپیمای بدون سرنشین بازدید کرد
معاون رئیس شورای امنیت روسیه  مدودف از مرکز سیستم های هواپیمای بدون سرنشین بازدید کرد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 23.11.2023
اشتراک
مدودف در مورد افزایش تولید هواپیماهای بدون سرنشین برای منطقه عملیات ویژه نظامی نشستی برگزار کرد.
به گزارش اسپوتنیک، دیمیتری مدودف، معاون رئیس شورای امنیت روسیه از مرکز فدرال سامانه‌های هواپیمای بدون سرنشین در پارک صنعتی "رودنوو" مسکو بازدید کرد و نشستی را درباره افزایش تولید پهپاد برای نیازهای یک عملیات نظامی ویژه برگزار کرد؛ این سیاستمدار خاطرنشان کرد: شرایط خوب است. در سایت هایی برای تست تجهیزات و آموزش اپراتورها ایجاد شد.
مدودف گفت: "امروز، البته نه برای اولین بار، ما در مورد توسعه و تولید هواپیماهای بدون سرنشین که مورد نیاز نیروهای مسلح ما در طول یک عملیات نظامی ویژه است، بحث خواهیم کرد. دولت واقعاً توجه ویژه ای به این وظایف دارد." در طول جلسه وی خاطرنشان کرد که قبل از این نشست، شرکت کنندگان با کار مرکز فدرال سیستم های هوانوردی بدون سرنشین که بر اساس پارک رودنوو ایجاد شده است، آشنا شدند.
مدودف تاکید کرد: سایت‌های این مرکز، همانطور که همه ما دیده‌ایم، به شرکت‌های داخلی امکان توسعه و انجام آزمایش‌های مختلف و همچنین تولید سامانه‌های هواپیمای بدون سرنشین با فناوری پیشرفته را می‌دهند؛ شرایط خوبی در اینجا برای آزمایش پهپادهای جدید و اپراتورهای آموزشی ایجاد شده است.
وی همچنین اظهار داشت که سامانه‌های هوایی بدون سرنشین از ابتدای عملیات ویژه نظامی مورد تقاضای ویژه‌ای قرار گرفته‌اند و این انتظار نمی‌رفت. همانطور که روند خصومت ها نشان داده است، اکنون در سطح تاکتیکی، پهپادهای ارزان قیمت واقعاً به میزان بیشتر و به مقدار زیاد مورد استفاده قرار می گیرند که در دوره قبل در کشور ما تولید انبوه آنها وجود نداشت و بنابراین وظیفه این است که برای ایجاد چنین شرایطی برای تولید انبوه است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала