رئیس‌جمهور ایران: دولت جای ناکارآمدها نیست، ضرورت تغییر اثبات شود اقدام می‌کنیم

© President.irرئیسی
رئیسی - اسپوتنیک ایران  , 1920, 16.11.2023
اشتراک
رئیس‌جمهور ایران با بیان اینکه اگر در دولت ما ناکارآمدی فردی محرز شود بدون فوت وقت جابجا می‌شود، گفت: تفاوت ما با دولت‌های دیگر در همین است، در هر سطحی ضرورت تغییر اثبات شود با اراده تصمیم می‌گیریم و اقدام می‌کنیم.
به گزارش اسپوتنیک و به نقل از فارس، سید ابراهیم رئیسی شامگاه پنج‌شنبه در نشست با جمعی از حلقه‌های میانی و فعالان سیاسی و فرهنگی استان چهارمحال و بختیاری پس از استماع دیدگاه‌های نمایندگان اقشار مختلف، در خصوص نظارت بر دولت گفت: علاوه بر نظارت‌های عام و خاصی که وجود دارد بنده مدام با بخش‌های مختلف در ارتباط هستم و نقطه‌نظرات نخبگان را می‌شنوم و عمل می‌کنم.
رئیس‌جمهور ایران با بیان اینکه متاسفانه دستاوردهای بزرگ دولت به درستی تبیین نشده است، خاطرنشان کرد: اشکال و کوتاهی در کار رسانه‌ای و اطلاع‌رسانی دولت وجود دارد که باید جبران شود.
رئیسی با تاکید بر اینکه مبنای ما در انتصابات شایسته‌سالاری و کارآمدی است، افزود: اگر در دولت ما فردی منصوب شده که بعدها ناکارآمدی او محرز شده بدون فوت وقت جابجا شده است.
رئیس‌جمهور ایران ادامه داد: تفاوت ما با دولت‌های دیگر در همین است، در هر سطحی ضرورت تغییر اثبات شود با اراده تصمیم می‌گیریم و اقدام می‌کنیم.
وی اضافه کرد: با کسی عهد اخوت نبسته‌ایم و هیچکس برای ما محترم‌تر از نظام و رضایت مردم نیست.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала