- اسپوتنیک ایران  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه در تاریخ 24 فوریه عملیات ویژه در اوکراین را آغاز کرد. ولادیمیر پوتین هدف از این عملیات را "حمایت از مردمی خواند که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند."

تصاویر نادری از نبرد توپخانه نیروهای مسلح روسیه + فیلم

© Sputnik /  مراجعه به بانک تصاویر حملات توپخانه ای نیروهای ارتش روسیه به نقاط تجمع نیروهای اوکراینی در مناطق عملیات ویژه نظامی
حملات توپخانه ای نیروهای ارتش روسیه به نقاط تجمع نیروهای اوکراینی  در مناطق عملیات ویژه نظامی - اسپوتنیک ایران  , 1920, 16.11.2023
اشتراک
خبرنگاران اسپوتنیک در شمال منطقه دونتسک فعالیت توپخانه های روسی را مشاهده کردند.
به گزارش اسپوتنیک، به گفته وزارت دفاع روسیه، خدمه هویتزرهای 122 میلی‌متری D-30 به یک پایگاه نیروهای مسلح اوکراین حمله کردند و آن را منهدم کردند.
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد: نیروهای نظامی با دریافت اطلاعات از گروه‌های شناسایی پیشرفته هنگ تفنگ موتوری سپاه ناحیه نظامی مرکزی، به موقعیت رسیدند و با حمله به یک سنگر میدانی با دقت استتار شده دشمن را مجبور به ترک منطقه اشغالی کردند.
در همان زمان، تنظیمات آتش مستقیماً در خط درگیری رزمی با کمک ناظران شناسایی و پهپادهای کوچک انجام شد.
وزارت دفاع اعالام کرد که طی روز گذشته، در منطقه کراسنولیمانسک (منطقه دونتسک شمالی)، یگان های گروه مرکز شش حمله گروه های تهاجمی تیپ 12 نیروهای ویژه نیروهای مسلح اوکراین را دفع کردند. تلفات دشمن در این منطقه شامل حدود 210 کشته و زخمی، یک خودروی رزمی پیاده نظام "بردلی"، سه خودرو و یک هویتزر "پالادین" ساخت آمریکا بود.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала