سیاستمدار: سیاست ضربتی آمریکا تنش خاورمیانه و اوکراین را به هم مرتبط می کند

© Sputnik / Aleksey Nikolskyi /  مراجعه به بانک تصاویر ویکتور مدودچوک سیاستمدار مخالف اوکراینی
ویکتور مدودچوک سیاستمدار مخالف اوکراینی - اسپوتنیک ایران  , 1920, 12.11.2023
اشتراک
رئیس شورای "جنبش اوکراین دیگر" معتقد است، درگیری ها در خاورمیانه و اوکراین با سیاست خشونتی ایالات متحده مرتبط است، از آنجایی که واشنگتن خشونت را ابزار اصلی سیاست بین المللی اعلام کرد، تشدید تنش در خاورمیانه یک نتیجه قطعی بود.
به گزارش اسپوتنیک، ویکتور مدودچوک، اپوزیسیون اوکراینی در مصاحبه ای با فریلیچ گفت:" امروز، درگیری در اوکراین از صفحات اول رسانه ها بیرون زده می شود زیرا اقدامات نظامی در خاورمیانه بر دستور کار غالب است، اما افراد کمی می گویند که این دو درگیری به هم مرتبط هستند. این درگیری ها مرتبط با سیاست ضربتی ایالات متحده هستند، زیرا این کشور به جای استفاده از یک چاقوی جراحی ظریف، خردمندی و نرمش، از چماق استفاده می کند".
وی افزود: "ماهیت درگیری اوکراین این است که این کشور خود را وفادارترین متحد ایالات متحده و ناتو اعلام می کند و شروع به اقدام علیه منافع روسیه می کند".
وی خاطرنشان کرد:" ایالات متحده همه اینها را پیروزی دموکراسی و راه حل تمدنی نامید. در واقع این خشونت، بی قانونی و تجاوز به روس ها، روس زبان ها و روسیه بود. این فقط می تواند به درگیری افزایش یابد. آمریکا منتظر این درگیری بود تا روسیه را متجاوز اعلام کند و تمام دنیا را به این درگیری بکشاند".
به نظر او، از آنجایی که ایالات متحده خشونت را ابزار اصلی سیاست بین‌الملل اعلام کرد، درگیری در خاورمیانه یک نتیجه قطعی بود.
مدودچوک در پایان گفت: "ما می بینیم که هر یک از طرفین، مانند ایالات متحده، معتقدند که خشونت مشکلات آنها را حل می کند و به همین دلیل است که اوضاع از کنترل خارج می شود".
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала