واکنش زاخارووا پیرامون اظهارات بورل درمورد غیرممکن بودن "پیروزی" کی یف

© Sputnik / Foreign Ministry of the Russian Federation /  مراجعه به بانک تصاویر پاسخ جالب زاخارووا به سخنان ژنرال آلمانی ناتو علیه روسیه
پاسخ جالب زاخارووا به سخنان ژنرال آلمانی ناتو علیه روسیه  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 11.11.2023
اشتراک
سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه گفت که اظهار نظر بورل در مورد اوکراین می تواند به این معنی باشد که اتحادیه اروپا پیروزی روسیه را به رسمیت شناخته است.
به گزارش اسپوتنیک، ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه در کانال تلگرامی خود نوشت که اظهارات جوزپ بورل، رئیس دیپلماسی اروپا، در مورد غیرممکن بودن پیروزی کی‌یف بر مسکو در آینده نزدیک، می تواند به این معنا باشد که اتحادیه اروپا رسماً پیروزی روسیه را به رسمیت شناخته است.
پیشتر، جوزپ بورل، رئیس دیپلماسی اروپا، در سخنرانی در کنگره حزب سوسیالیست های اروپایی گفته بود که اوکراین نمی تواند "در آینده نزدیک" روسیه را شکست دهد.
زاخارووا نوشت: آیا من به درستی درک می کنم که اتحادیه اروپا رسماً پیروزی روسیه را به رسمیت شناخته است؟ وی یادآور شد که در آوریل 2022 بورل استدلال کرد که درگیری نظامی در اوکراین می تواند در میدان جنگ حل شود.
پیشتر، دیمیتری پسکوف، سخنگوی ریاست جمهوری روسیه گفته بود که زمان آن رسیده است که مقامات اوکراینی درک کنند که نمی توانند روسیه را در میدان جنگ شکست دهند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала