سخنرانی دبیرکل حزب‌الله به مناسبت روز شهید

© AP Photo / Hassan Ammarنصرالله: ایران امروز قوی‌تر از هر زمان دیگری است‎
نصرالله: ایران امروز قوی‌تر از هر زمان دیگری است‎ - اسپوتنیک ایران  , 1920, 11.11.2023
اشتراک
سید حسن نصرالله در دومین سخنرانی خود از زمان آغازعملیات طوفان الاقصی گفت: این آمریکا است که باید این جنگ را متوقف کند؛ چرا که آمریکا آن را اداره می‌کند.
به گزارش اسپوتنیک، سید حسن نصرالله در ابتدای سخنرانی خود که به مناسبت روز شهید و سالروز شهادت "احمد قصیر" ایراد کرد،‌ گفت: امروز شهرهای لبنان شاهد تشییع تعدادی از شهدای لبنان بودند، روز شهید روز تمامی شهدای حزب الله است.
سخنرانی سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله در شبکه تلویزیونی المیادین لبنان پخش شد.
سید حسن نصرالله در مورد حوادث جاری به خصوص در نوار غزه گفت: دو حادثه بزرگ اتفاق افتاده است. حادثه اول تجاوز اسرائیل به مردم و ساکنان غزه است که همه غیرنظامیان را هدف قرار داده است. حادثه دوم مقاومت قهرمانانه مقاومت فلسطین در برابر تجاوزات دشمن می‌باشد. در زمینه مورد اول باید گفت که جنایت‌های جنگی و وحشی‌گری‌های زیادی در مساحتی محاصره شده صورت گرفته که بیش از 2 میلیون نفر در آنجا زندگی می‌کنند و این تجاوزها از 7 اکتبر تاکنون ادامه پیدا کرده و صهیونیست‌ها هیچ حرمتی را برای کسی رعایت نکرده‌اند. صهیونیست‌ها حملات آشکار و علنی به بیمارستان‌های غزه انجام داده و بهانه‌های دروغین در این زمینه می‌آورند.
وی اظهار داشت: صهیونیست‌ها تاکید کرده‌اند که این کشتارها با هدف انجام می‌شود و فقط یک واکنش و انتقام‌گیری نیست. هدف دشمن از بین بردن پایداری مقاومت و ایجاد فرهنگ تسلیم پذیری در میان کشورهای عربی است.
وی ادامه داد: زمان بیشتر به دشمن فشار می‌آورد و کسانی که در روزهای اول مدعی بودند نباید آتش بس برقرار شود و آتش بس به نفع مقاومت فلسطین است، امروز خواستار آتش بس هستند. این آمریکا است که باید این جنگ را متوقف کند؛ چرا که آمریکا آن را اداره می‌کند.
نصرالله با اشاره به اجلاس امروز کشورهای عربی و اسلامی در عربستان درباره تحولات غزه تاکید کرد که امروز ملت فلسطین و ملت‌های عربی به این نشست امید دارند، کمترین حد فعالیت‌های این نشست آن است که کشورهای عربی مثل یک کشور واحد در برابر آمریکا بایستند و در موضع حق از آمریکا بخواهند که این جنایت‌ها را متوقف کند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала