پوتین، نخبگان آمریکا را ذینفعان اصلی بی ثباتی جهانی خواند

© Sputnik / Gavriil Grigorov /  مراجعه به بانک تصاویر پوتین از همکاری موفق در چارچوب اتحادیه اقتصادی اوراسیا سخن گفت
پوتین از  همکاری موفق در چارچوب اتحادیه اقتصادی اوراسیا سخن گفت - اسپوتنیک ایران  , 1920, 30.10.2023
اشتراک
رئیس جمهور روسیه اعلام کرد، نخبگان آمریکا و حامیان آنها ذینفعان اصلی بی ثباتی در جهان هستند.
به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه روز دوشنبه در جلسه ای در خصوص اتفاقات مربوط به داغستان گفت:" ما نباید، حق نداریم و نمی‌توانیم به خودمان اجازه دهیم که تحت تأثیر احساسات قرار بگیریم؛ باید به وضوح درک کنیم که چه کسی در واقع پشت تراژدی مردمان خاورمیانه و سایر مناطق جهان است، چه کسی هرج و مرج مرگبار را سازمان می دهد و چه کسی از آن سود می برد. امروز به نظر من، این برای همه آشکار و واضح شده است؛ سفارش دهندنگان آشکارا و گستاخانه عمل می کنند. این نخبگان حاکم کنونی ایالات متحده و حامیان آنها هستند که ذینفعان اصلی بی ثباتی جهانی هستند و رانت خون خود را از آن می گیرند".
ولادیمیر پوتین - اسپوتنیک ایران  , 1920, 30.10.2023
پوتین: در خاورمیانه از "اصل مسئولیت جمعی" انتقام می گیرند
رئیس جمهور روسیه اضافه کرد: "و پشت تراژدی فلسطینی ها، و در پس کشتار در خاورمیانه به طور کلی، پشت درگیری در اوکراین، و پشت بسیاری از درگیری های دیگر در جهان در افغانستان، عراق، سوریه و غیره، نخبگان حاکم ایالات متحده و حامیانشان هستند".
رئیس دولت روسیه با تاکید بر اینکه این امر برای همه آشکار است، خاطرنشان کرد: "آمریکایی‌ها در همه جا پایگاه‌های نظامی مستقر می‌کنند، به مناسبت و بدون مناسبت از نیروی نظامی استفاده می‌کنند، سلاح و منابع مالی را به مناطق درگیری می‌فرستند و نفرت را در اوکراین و خاورمیانه تحریک می‌کنند".
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала