- اسپوتنیک ایران  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه در تاریخ 24 فوریه عملیات ویژه در اوکراین را آغاز کرد. ولادیمیر پوتین هدف از این عملیات را "حمایت از مردمی خواند که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند."

نحوه آموزش اپراتورها برای هدایت پهپاد در منطقه عملیات ویژه + ویدئو

© Sputnik / Stanislav Krasilnikov /  مراجعه به بانک تصاویر نحوه آموزش اپراتورها برای هدایت پهپاد در منطقه عملیات ویژه + ویدئو
نحوه آموزش اپراتورها برای هدایت پهپاد  در منطقه عملیات ویژه + ویدئو - اسپوتنیک ایران  , 1920, 27.10.2023
اشتراک
"احمد" اپراتورهایی برای کنترل انواع پهپادها را دقیقا در منطقه عملیات ویژه آموزش می دهد.
به گزارش اسپوتنیک، یک مربی با نام اختصاری «کوارتور» در مصاحبه ای با اسپوتنیک گفت: مدرسه پهپاد نیروهای ویژه «احمد» خلبانان واحدهای مختلف نیروهای مسلح روسیه را برای پهپادهای FPV و کوادکوپترهای شناسایی از نوع Mavic به طور مستقیم در منطقه عملیات ویژه آموزش می دهد.
وی بیان داشت: "ما دوره ها را هم در کلاس و هم در زمین تمرین برگزار می‌کنیم. در زمین‌های آموزشی، آنها با دستگاه در شرایط نزدیک‌ترین وضعیت ممکن به شرایط جنگی آشنا می شوند.
علاوه بر کلاس های خلبانی، همه دانش آموزان تحت آموزش های اجباری در پزشکی تاکتیکی و مهندسی قرار می گیرند، جایی که جنگنده ها مونتاژ مهمات برای هواپیماهای بدون سرنشین را یاد می گیرند.
کوارتور گفت: ما همچنین کلاس های پزشکی تاکتیکی را برگزار می کنیم. بعد از تمام آموزش های تاکتیکی، یک جلسه "مهندسی" داریم. مهمات را آماده می کنیم و پس از آن بچه ها با آمادگی کامل بیرون می آیند تا ماموریت های رزمی را انجام دهند.
پس از اتمام دوره آموزشی، جنگنده ها گواهینامه مدرسه پهپاد دریافت می کنند و برای انجام ماموریت های رزمی در یگان های نیروهای مسلح روسیه یا مستقیماً به «احمد» اعزام می شوند.
پیش از این، اپتی آلودینوف، فرمانده نیروهای ویژه احمد گفته بود که جنگنده های نیروهای ویژه احمد به همراه سایر واحدهای ارتش روسیه در حال پیشروی در بخش های کرمنسکی و بلوگوروفسکی جبهه در دونباس هستند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала