پوتین نسبت به پیامدهای بحران فزاینده خاورمیانه هشدار داد

© Sputnik / Grigoriy Sisoyev /  مراجعه به بانک تصاویر ولادیمیر پوتین
ولادیمیر پوتین - اسپوتنیک ایران  , 1920, 25.10.2023
اشتراک
ولادیمیر پوتین: وظیفه اصلی توقف خونریزی و خشونت در خاورمیانه است.
به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه بر لزوم توقف خونریزی و خشونت در خاورمیانه تاکید کرد.
پوتین در دیدار با نمایندگان تشکل های مذهبی روسیه گفت: وظیفه اصلی ما امروز توقف خونریزی و خشونت است. در غیر این صورت، رشد بیشتر بحران مملو از پیامدهای شدید و بسیار خطرناک و مخرب است. و نه تنها برای منطقه خاورمیانه. این می تواند بسیار فراتر از مرزهای خاورمیانه سرایت کند.
وی موضع روسیه در قبال درگیری فلسطین و اسرائیل را یادآور شد: این موضع بر اساس تصمیمات شورای امنیت سازمان ملل متحد است که ایجاد دو کشور مستقل اسرائیل و فلسطین را فراهم می کند.
رئیس جمهور تاکید کرد: "این کلید صلح بلندمدت و اساسی در خاورمیانه است. این موضع سنتی اتحاد جماهیر شوروی و سپس روسیه است."
ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه - اسپوتنیک ایران  , 1920, 25.10.2023
اظهار نظر پوتین درباره ایده های غربی از نظم نوین جهانی
ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه، آنچه در خاورمیانه اتفاق می‌افتد را یک فاجعه انسانی خواند و خاطرنشان کرد که مبارزه با تروریسم نمی‌تواند بر اساس اصل "مسئولیت جمعی" انجام شود.
پوتین افزود: برای ما، نتیجه آشکار حمله موشکی به اسرائیل این است که افراد بی گناه نباید در قبال جنایاتی که دیگران مرتکب شده اند پاسخگو باشند. مبارزه با تروریسم نمی تواند بر اساس اصل بدنام مسئولیت جمعی انجام شود، زیرا افراد مسن، زنان، کودکان و تمام خانواده ها کشته می شوند. صدها هزار نفر بدون سرپناه، غذا، آب و مراقبت های پزشکی باقی می مانند - این یک فاجعه انسانی واقعی است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала