مسئول اسرائیلی: مرگ و زندگی ما در دست حزب‌الله است

© Sputnik / Attia Al-Attiaمناطق مرزی با اسرائیل
مناطق مرزی با اسرائیل
 - اسپوتنیک ایران  , 1920, 21.10.2023
اشتراک
یک مسئول اسرائیلی در شمال فلسطین اشغالی با اشاره به اینکه هیچ یک از شهرک‌نشینان حاضر به زندگی در این منطقه نیستند تاکید کرد علت اینکه ما هنوز زنده‌ایم آن است که حزب‌الله تصمیم به کشتن ما نگرفته است.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از تسنیم،ارتش اسرائیل صبح امروز شنبه اعلام کرد که "یدعی عمر بیلو" از افسران این ارتش در جریان تبادل آتش با حزب‌الله در منطقه مرزی لبنان و فلسطین اشغالی کشته شد.
روزنامه یدیعوت آحارانوت در گزارشی با اعلام اینکه ارتش اسرائیل اجازه انتشار خبر کشته شدن این افسر اسرائیلی را داده است اعلام کرد که در جریان درگیری با حزب‌الله 3 نظامی دیگر ارتش نیز زخمی شدند.
در پی حملات موشکی حزب‌الله به مواضع نظامی رژیم اشغالگر در پاسخ به تجاوزات این رژیم به مناطق جنوب لبنان، ارتش صهیونیستی دستور تخلیه شهرک‌های شمال فلسطین اشغالی را صادر کرده و رسانه‌های عبری گزارش دادند که 20 هزار شهرک‌نشین اسرائیلی از ترس حملات حزب‌الله شهرک کریات شمونه در شمال را تخلیه می‌کنند. علاوه بر آن 100 هزار شهرک‌نشین نیز شهرک‌های جنوبی و شمالی را تخلیه کرده‌اند.
مرگ و زندگی اسرائیلی‌ها در دست حزب‌الله است
در میان ترس و وحشت اسرائیلی ها از شعله‌ور شدن آتش درگیری با حزب‌الله، "ایتان داویدی" رئیس شهرک "مرگلیوت" اعلام کرد که در سایه تشدید تنش‌ها با حزب‌الله هیچ یک از اسرائیلی‌ها حاضر به زندگی در شهرک‌های شمالی نیستند.
وی با ابراز نگرانی درباره تکرار سناریو شهرک‌های اطراف نوار غزه که دو هفته قبل مورد حمله رزمندگان مقاومت قرار گرفتند، در شهرک‌های شمالی، تاکید کرد اگر شرایط تغییر نکند هیچ‌کس حاضر به زندگی در شهرک‌های نزدیک حصار مرزی نخواهد شد.
این مسئول اسرائیلی تاکید کرد: ما هنوز زنده‌ایم چون حزب‌الله هنوز تصمیمی برای کشتن ما نگرفته است.
وبسایت عبری والاه نیز در همین زمینه با اشاره به اوضاع ملتهب فلسطین اشغالی اعلام کرد آنچه در جبهه جنوبی رخ داد در مقابله با بلایی که با حمله حزب‌الله به سر اسرائیلی‌ها خواهد آمد بسیار کوچک بود.
"جرو زالتز" رئیس موسسه موسوم به "شورای عالی" الجلیل نیز به نوبه خود با اشاره به بسیاری از نقاط ضعف نظامیان صهیونیست اعلام کرد اتفاقی که امروز در جنوب می‌افتد در مقایسه با اتفاقی که ممکن است در شمال رخ دهد، هیچ چیز نیست.
"یوآو گالانت" وزیر جنگ رژیم اشغالگر پیشتر تاکید کرده بود قدرت نظامی حزب‌الله 10 برابر حماس است و جنگ با این حزب بسیار پیچیده خواهد بود.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала