Agencia de noticias Sputnik - اسپوتنیک ایران  , 1920
چندرسانه ای
چند رسانه ای - گزارش تصویری، کاریکاتور و داده نمای در موضوعات مختلف را در بخش چند رسانه ای خبرگزاری اسپوتنیک ایران ببینید

ترامپ: بی کفایتی بایدن باعث جسور شدن جنبش فلسطینی حماس و ایران شده است

ترامپ: بی کفایتی بایدن باعث جسور شدن جنبش فلسطینی حماس و ایران شده است
ترامپ:  بی کفایتی بایدن باعث جسور شدن جنبش فلسطینی حماس و ایران شده است - اسپوتنیک ایران  , 1920, 19.10.2023
اشتراک
دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا در مقاله ای برای نیوزویک نوشت: ضعف و بی کفایتی جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا باعث تقویت جنبش حماس فلسطین و ایران شده است.
به گزارش اسپوتنیک، ترامپ در مقاله خود نوشت: جو بایدن با هر قدمی دشمنان آمریکا در سراسر جهان به ویژه گروه تروریستی حماس و حامی قاتل آنها یعنی رژیم شرور ایران را تقویت و جسور کرده است".
ترامپ از جمله به نزدیکی ایران و چین و همچنین تقویت اقتصاد ایران اشاره کرد که در نتیجه تهران بیش از سه میلیون بشکه در روز نفت تولید می کند.
به گفته رئیس جمهور سابق آمریکا ، بایدن قادر است تنها یک کار را به خوبی انجام دهد: بسیج سیستم حقوقی ایالات متحده علیه مخالفان سیاسی خود.
ترامپ وعده داده است که در صورت انتخاب مجدد، مجدداً حمایت خود از اسرائیل را اعلام خواهد کرد و همچنین با آژانس امداد و کار سازمان ملل متحد برای آوارگان فلسطینی در خاور نزدیک (UNRWA) مخالفت خواهد کرد.
او گفت: "ما مجدداً بودجه UNRWA، این آژانس فاسد سازمان ملل را که برای چندین دهه به دامن زدن به این درگیری (اسرائیل و فلسطین) کمک کرده است، کاهش خواهیم داد.
پیش از این، ترامپ بارها بایدن را به دنبال کردن سیاست های ناموفق متهم کرده بود. به این ترتیب ترامپ تشدید مناقشه فلسطین و اسرائیل را پیامد تصمیم دولت ریاست جمهوری مبنی بر آزادسازی 6 میلیارد دلار از دارایی های ایران دانست.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала