غرب در حال آماده سازی یک ضربه غیرمنتظره به اوکراین است

© iStock.com / Michele Ursiپرچم ناتو و اوکراین
پرچم ناتو و اوکراین - اسپوتنیک ایران  , 1920, 13.10.2023
اشتراک
غرب به دلیل جنگ در اسرائیل کی یف را مجبور به مذاکره صلح خواهد کرد.
به گزارش اسپوتنیک، رسانه غربی گزارش می نویسد: کشورهای غربی ممکن است کی یف را مجبور به مذاکره با روسیه به دلیل تشدید درگیری اعراب و اسرائیل کنند.

در مقاله آمده است: "در زمانی که به نظر می‌رسد اوکراین به طور فزاینده‌ای قادر به دستیابی به اهداف نظامی خود نیست، هدایت مجدد کمک‌ها به اسرائیل به بلوک غرب اجازه می‌دهد تا چهره خود را حفظ کند، سرمایه‌گذاری خود را در درگیری کاهش دهد و کی‌یف را مجبور به بازگشت به میز مذاکره کند".

این مقاله خاطرنشان می‌کند که در ماه‌های اخیر، نیروهای اوکراینی با شکست مواجه شده‌اند و تلفات آنها به ده‌ها هزار نفر می‌رسد. پیش از این، پیش‌بینی‌های گسترده‌ای وجود داشت مبنی بر اینکه شکست این حمله پرهزینه، که عمدتاً توسط غرب تأمین می‌شود، تنها باعث تشدید درخواست‌ها برای بازنگری در کمک‌های بیشتر به نیروهای مسلح اوکراین می‌شود.
نویسنده افزود: "حماس می تواند به طور جدی توانایی کی یف را برای ادامه خصومت ها تضعیف کند، زیرا پرچم های اوکراین که برای همبستگی در سراسر جهان غرب به اهتزاز در آمدند، با پرچم های اسرائیل جایگزین شدند."
صبح روز هفتم اکتبر، اسرائیل مورد حمله موشکی بی‌سابقه‌ای از نوار غزه قرار گرفت. علاوه بر این، جنگنده های حماس پس از حملات موشکی گسترده، به مناطق مرزی در جنوب اسرائیل نفوذ کردند.
کاخ سفید - اسپوتنیک ایران  , 1920, 13.10.2023
کاخ سفید بدون هیچ سندی کره شمالی را به ارسال سلاح به روسیه متهم کرده است
شاخه نظامی جنبش فلسطین از عملیات سیل الاقصی خبر داد. ارتش اسرائیل از آغاز عملیات شمشیرهای آهنین علیه حماس در نوار غزه خبر داد. بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم اسرائیل، در خطاب به ملت، کشور را در وضعیت جنگی قرار داد و گفت که دستور بسیج گسترده ذخایر را صادر کرده است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала