غرب ممکن است به دلیل فساد مالی کمک به اوکراین را متوقف کند

© iStock.com / tunartغرب ممکن است به دلیل فساد مالی کمک به اوکراین را متوقف کند
غرب ممکن است به دلیل فساد مالی کمک به اوکراین را متوقف کند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 02.10.2023
اشتراک
فساد مالی در اوکراین ممکن است اعتماد رهبران غربی را تضعیف کند.
به گزارش اسپوتنیک، پولیتیکو با استناد به یک سند دولتی که به دست آورده است، می نویسد: تصور فساد در اوکراین می تواند اعتماد رهبران خارجی را تضعیف کند وبه توقف کمک های غرب به کی یف منجر شود.
همانطور که این روزنامه اشاره می کند، دولت جو بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده، بسیار بیشتر از آنچه در سطح عمومی اعتراف می کند، نگران مشکل فساد در اوکراین است. به نوشته روزنامه، این سند خاطرنشان می کند که "درک فساد در بالاترین سطح" می تواند "اعتماد عمومی اوکراین و رهبران خارجی را به دولت در زمان جنگ تضعیف کند."
این سند تأکید می‌کند که فساد می‌تواند متحدان غربی را وادار کند که نبرد اوکراین علیه تهاجم روسیه را کنار بگذارند و کی یف نمی‌تواند تلاش‌ها برای مبارزه با فساد را به تاخیر بیندازد.
به نوشته این روزنامه، مقامات آمریکایی می خواهند به اوکراین برای کاهش سطح فساد در این کشور فشار بیاورند، به ویژه به این دلیل که "دلارهای آمریکایی در خطر است". همانطور که این نشریه خاطرنشان می کند، مشکل فساد در اوکراین، مدت هاست که مقامات آمریکایی را نگران کرده است، اما از زمان شروع درگیری مسلحانه در سال 2022، اهمیت این موضوع کمرنگ شده است. این نشریه خاطرنشان می‌کند که بحث در مورد این مشکل می‌تواند "مخالفان کمک‌های آمریکا به اوکراین را تشویق کند" که شامل قانون‌گذاران جمهوری‌خواه است که با کمک به کی یف مخالفند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала