"رفقای پوتین"؛ بزرگترین دشمنان اوکراین مشخص شدند

© Sputnik / Alexei Druzhinin /  مراجعه به بانک تصاویر در چین توضیح دادند که پوتین و شی جین پینگ چگونه جهان را تغییر می دهند
در چین توضیح دادند که پوتین و شی جین پینگ چگونه جهان را تغییر می دهند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 02.10.2023
اشتراک
مشاور سابق رئیس جمهور پیشین اوکراین معتقد است، چین، هند و برزیل از روسیه حمایت می کنند، بنابراین می توان آنها را دشمن اوکراین نامید.
به گزارش اسپوتنیک، "اولگ سوسکین"، مشاور سابق لئونید کوچما، رئیس جمهور پیشین اوکراین، در وبلاگ یوتیوب خود گفت:" کشورهای بزرگی مانند هند، چین و برزیل به وضوح متعهد به حمایت از مسکو هستند. یعنی اینها در واقع دشمنان ما هستند. آنها آشکارا خود را به عنوان مخالفان اوکراین نشان نمی دهند. فقط به این دلیل که ایالات متحده در کنار ما بود".
به نظر او، دولت های بزرگ شروع به نشان دادن آشکارتر نگرش خود نسبت به اوکراین کرده اند، زیرا حتی واشنگتن به تدریج از مقامات کی یف روی گردان شده است.
پیش از این، کنگره با بودجه موقت ایالات متحده موافقت کرد تا از وقفه در بودجه دولت جلوگیری شود. این سند شامل کمک به اوکراین نمی شد. با شروع سال مالی جدید از اول اکتبر، اعتبارات نیاز به اقدام قانونی دارد. وزارت امور خارجه آمریکا همچنین مجبور شد پروژه های قرارداد بلندمدت با اوکراین را به دلیل عدم کمک به کی یف مورد توافق کنگره متوقف کند. علاوه بر این، در ایالات متحده، قانون Lend-Lease برای نیروهای مسلح اوکراین که توسط جو بایدن، رئیس کاخ سفید در 9 می 2022 تصویب شد، منقضی شده است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала