امیدواری کی یف به دریافت کمک های بیشتر از آمریکا

© iStock.com / Yaraslau MikheyeuФлаг Украины и США
Флаг Украины и США - اسپوتنیک ایران  , 1920, 01.10.2023
اشتراک
کی یف امیدوار است که تصمیم جدید ایالات متحده دربرگیرنده منابعی برای کمک به اوکراین باشد.
به گزارش اسپوتنیک، الگ نیکولنکو سخنگوی وزارت خارجه اوکراین اعلام کرد که کی یف امیدوار است که تصمیم بودجه ای ایالات متحده آمریکا که طی 45 روز آینده گرفته خواهد شد، دربرگیرنده منابع جدید برای کمک به اوکراین باشد.
پیشتر کاخ سفید اعلام کرده بود که جو بایدن رئیس جمهور ایالات متحده قانون مصوب کنگره که تامین مالی دولت در 45 روز آینده (تا تاریخ 17 نوامبر ) را میسر می سازد، را به امضا رسانده است. این در حالیست که در این سند هیچ منبعی برای ادامه کمک های نظامی به اوکراین تعیین نشده است.

نیکولنکو در شبکه اجتماعی Facebook* نوشت: "در حال حاضر مقامات اوکراینی به شکل پویا با شرکای آمریکایی کار می کنند تا تصمیم بودجه ای جدید ایالات متحده که در طول 45 روز آینده گرفته خواهد شد، دربرگیرنده منابع برای کمک به اوکراین باشد. فراموش نمی کنیم که در حال حاضر در ایالات متحده آمریکا گفتگوهای سیاسی داخلی مربوط به روندهای سیاسی آمریکا ادامه دارند".

Здание Капитолия за проволокой в Вашингтоне - اسپوتنیک ایران  , 1920, 01.10.2023
آمریکا حجم کمک های نظامی به اوکراین را کاهش خواهد داد
امضای قانون مصوب کنگره توسط بایدن، به شکل نهایی به نامعلومی در کشور به واسطه تهدید تعطیلی دولت که در هفته های اخیر در راس امور داخلی قرار داشت، پایان داد. تعطیلی دولت در ایالات متحده به معنای توقف فعالیت نهادهای دولتی به دلیل عدم وجود منابع مالی می باشد. در این حالت، کارکنان دولت مجبور به اجرای تعهدات خود به شکل رایگان می شوند، در حالی که بخش دیگری از ایشان مجبور به مرخصی بدون حقوق می گردند. دولت آمریکا در این خصوص پیشتر اعتراف کرده بود که تعطیلی احتمالی دولت می تواند تبعات فاجعه باری را برای تمام کشور به همراه داشته باشد.
*فعالیت Meta (شبکه های اجتماعی Facebook و Instagram) بعنوان یک شبکه افراطی در فدراسیون روسیه ممنوع می باشد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала