روسیه: امیدواریم کانادا بعد از تجلیل از عضو سابق اس اس اوکراین درس عبرت بگیرد

© Sputnik / Vitaliy Belousov /  مراجعه به بانک تصاویر Российские флаги, установленные в Москве ко Дню государственного флага России
Российские флаги, установленные в Москве ко Дню государственного флага России - اسپوتنیک ایران  , 1920, 28.09.2023
اشتراک
دبیر مطبوعاتی رئیس جمهور روسیه: امیدواریم که کانادا پس از شرمساری از تجلیل کهنه سرباز نازی‌ها درس عبرت بگیرد.
به گزارش اسپوتنیک، دیمیتری پسکوف، دبیر مطبوعاتی رئیس جمهور روسیه گفت که برای کانادا بسیار مهم است که پس از شرمساری از تجلیل عضو سابق اس‌اس، سالخورده اوکراینی در پارلمان درس عبرت بگیرد و از طرح های ضد فاشیستی حمایت کند.
وی افزود: این بسیار مهم است که کشوری مانند کانادا پس از شرمساری که برایش اتفاق افتاده، درس بگیرد و با شنیدن چنین ابتکاراتی از سوی فدراسیون روسیه، موضع خود را نشان دهد و کانادا با این ابتکارات همبستگی کند. من فکر می کنم نکته اصلی این است که در آینده به غیر قابل قبول بودن این موضوع پی ببریم و در کشوری مانند کانادا به عدم آگاهی از پدیده وحشتناکی مانند نازیسم و ​​فاشیسم پی ببریم، این دانش نیاز به القای دارد و باید به عنوان واکسیناسیونی در برابر تکرار نشدن نازیسم و ​​آنچه تکرار می شود انجام شود تا ریشه کن شود.
Yaroslav Hunka, Ukrainian Veteran for the Nazi 14th Waffen SS Grenadier Division, At the Canadian Parliament during Ukrainian President Volodymyr Zelensky's speech on September 22, 2024 - اسپوتنیک ایران  , 1920, 27.09.2023
روسیه می تواند برای عضو سابق اس اس اوکراین تشکیل پرونده دهد
یاروسلاو هونکا 98 ساله در 22 سپتامبر به افتخار دیدار ولادیمیر زلنسکی که او را "یک سرباز اوکراینی-کانادایی جنگ جهانی دوم که برای استقلال اوکراین در برابر روس ها جنگید" معرفی کرد، به جلسه پارلمان کانادا دعوت شد. در واقع، مشخص شد که او عضو سابق در بخش داوطلبانه 'گالیسیا' نیروهای اس اس است که توسط ملی گرایان اوکراینی تشکیل شده بود و نه تنها با ارتش سرخ می جنگید، بلکه به خاطر جنایات علیه یهودیان، لهستانی ها، بلاروس ها واسلواکی ها نیز مورد توجه قرار گرفت.
آنتونی روتا، رئیس مجلس عوام، مسئولیت دعوت از ملی‌گرای اوکراینی را به پارلمان برعهده گرفت و گفت که "اطلاعات اضافی که او را از این تصمیم پشیمان می‌کرد" "بعداً به او اطلاع داده شد". وی روز سه شنبه اعلام کرد که استعفا می دهد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала