تحلیلگر سابق سیا: کی یف مجبور به تسلیم و واگذاری چند منطقه خواهد بود

© AP Photo / Andrew Kravchenkoپیش بینی بدتر شدن اوضاع اوکراین در زمستان
پیش بینی بدتر شدن اوضاع اوکراین در زمستان  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 25.09.2023
اشتراک
تحلیلگر سابق سیا گفت که اوکراین باید مناطق خرسون، زاپاروژیه، دونتسک و لوگانسک را برای انعقاد توافقنامه صلح با روسیه کنار بگذارد.
به گزارش اسپوتنیک، "لری جانسون" در کانال یوتیوب دیالوگ ورکز گفت:" تنها راه برای پایان دادن به همه چیز تسلیم بی قید و شرط اوکراین است".
همانطور که جانسون خاطرنشان کرد، روسیه مناطق دونتسک، لوگانسک، زاپاروژیه و خرسون را رها نخواهد کرد؛ کی یف در موقعیتی نیست که بتواند شرایطی را به مسکو دیکته کند.
وی تأکید کرد: "هیچ کدام از این مناطق باز نمی‌گردند".
تحلیلگر سابق سیا به این نتیجه رسید که اگر نیروهای مسلح اوکراین از تسلیم امتناع کنند، ارتش روسیه آنها را در جای خود نشانده و از سرزمین های خود محافظت می کند.
پیش از این، میخائیل پودولیاک، مشاور رئیس دفتر ولادیمیر زلنسکی، رئیس‌جمهور اوکراین، گفته بود که امکان مذاکره با مسکو وجود ندارد و کی یف مخالف هرگونه سناریوی آتش‌بس است، زیرا این به معنای پیروزی واقعی روسیه است.
همانطور که در کرملین اشاره شد، در حال حاضر هیچ پیش نیازی برای انتقال وضعیت به یک جهت صلح آمیز وجود ندارد؛ اولویت مطلق مسکو دستیابی به اهداف عملیات نظامی ویژه است؛ در حال حاضر این تنها از طریق ابزار نظامی امکان پذیر است. آنها همچنین افزودند که روسیه از تلاش های همه کشورهایی که در تلاش برای حل مسالمت آمیز مناقشه در اوکراین هستند بسیار قدردانی می کند، اما تاکنون این موضوع غیرممکن بوده است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала