تور قفقاز شمالی برای تورگردانان ایرانی

© Sputnik / Igor Onuchin /  مراجعه به بانک تصاویر تور قفقاز شمالی برای تورگردانان ایرانی
تور قفقاز شمالی برای تورگردانان ایرانی - اسپوتنیک ایران  , 1920, 22.09.2023
اشتراک
الکساندر نواک: تور قفقاز شمالی برای تورگردانان ایرانی به توسعه گردشگری کمک خواهد کرد.
به گزارش اسپوتنیک، الکساندر نواک معاون نخست وزیرروسیه گفت: تور مقدماتی قفقاز شمالی برای اولین گروه از اپراتورهای گردشگری ایرانی که با مکانیسم بدون روادید به روسیه سفر کردند، به عنوان محرکی برای توسعه صنعت گردشگری عمل خواهد کرد. این را اعلام کرد.
نواک که سخنانش در وب سایت دولت روسیه منتشر شده است، خاطرنشان کرد: این تور آشنایی به عنوان محرکی برای توسعه صنعت گردشگری، کمک های تجاری و اقتصادی و تقویت همکاری های بین دولتی بین روسیه و ایران خواهد بود.
Туристы на краю горы в районе плато Лаго-Наки Кавказского государственного природного биосферного заповедника имени Х. Г. Шапошникова - اسپوتنیک ایران  , 1920, 21.09.2023
اولین هیئت ایرانی بدون ویزا وارد روسیه شد
وی خاطرنشان کرد که اتباع منطقه فدرال قفقاز شمالی و ایران اشتراکات زیادی دارند. نواک افزود: مناطق قفقاز شمالی و جمهوری اسلامی ایران دارای مجاورت معنوی، روحی و سرزمینی هستند که انگیزه مضاعفی برای افزایش تعاملات و توسعه روابط تجاری و اقتصادی دوجانبه است و به افزایش جریان گردشگری بین فدراسیون روسیه و جمهوری اسلامی ایران کمک می کند.
خبرها حاکی از آن است که تا شش روز آینده متخصصان صنعت گردشگری ایران با مقاصد گردشگری، حمل و نقل، زیرساخت های هتلداری و سطح خدمات در مناطق قفقاز شمالی آشنا خواهند شد. به عنوان بخشی از این سفر، جلساتی با اپراتورهای گردشگری در قفقاز شمالی برای تعیین چشم اندازهای تعامل و تشکیل یک سیستم روابط تجاری برگزار خواهد شد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала