کاخ سفید: بایدن بودجه پنتاگون مورد حمایت مجلس نمایندگان را وتو می کند

© Sputnik / Pavel Bednyakov /  مراجعه به بانک تصاویر جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا
جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 11.09.2023
اشتراک
کاخ سفید اعلام کرد، رئیس جمهور ایالات متحده، بودجه پنتاگون مورد حمایت مجلس نمایندگان برای سال آینده را که "سلامت و ایمنی دگرباشان آمریکایی را تهدید می کند" وتو خواهد کرد.
به گزارش اسپوتنیک، دفتر بودجه کاخ سفید در بیانیه ای اعلام کرد: "اگر پروژه به رئیس جمهور ارائه شود، او آن را وتو خواهد کرد".
این گزارش خاطرنشان می کند که دولت با پیش نویس بودجه تصویب شده توسط مجلس نمایندگان تحت کنترل جمهوری خواهان موافق نیست، زیرا با پیشنهاداتی که قبلا توسط کاخ سفید ارائه شده است، سازگار نیست.
در بیانیه کاخ سفید توضیح داده شده است که پیشنهادات دولت مورد بحث قرار گرفته است، اما "در حالی که کمتر از یک ماه تا پایان سال مالی (30 سپتامبر) باقی مانده است، جمهوری خواهان با یک اقدام حزبی که هزینه های داخلی را کاهش می دهد و خدمات حیاتی برای مردم آمریکا را به خطر می اندازد، وقت خود را تمام می کند".
این گزارش می‌گوید این پروژه "عواقب مخربی" برای مراقبت‌های پزشکی برای پرسنل نظامی در زمینه بهداشت باروری، برای "ایمنی و سلامت دگرباشان آمریکایی‌" دارد و "برابری ازدواج" را تهدید می‌کند. کاخ سفید گفت که دولت نگران است که این پیش نویس به اندازه کافی به ابتکارات تغییرات آب و هوایی نپردازد و مانع از توانایی دولت برای پیشبرد عدالت و شمول شود.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала