سرنگونی پهپادی دیگر در نزدیکی منزل سردبیر "روسیه امروز"

© Sputnikمارگاریته سیمونیان رئیس کانال تلویزیونی راشا تودی
مارگاریته سیمونیان رئیس کانال تلویزیونی راشا تودی  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 27.08.2023
اشتراک
سردبیر گروه رسانه ای "روسیه امروز" از سرنگونی یک پهپاد جدید در نزدیکی منزل خود خبر داد.
به گزارش اسپوتنیک، مارگاریتا سیمانیان سردبیر گروه رسانه ای "روسیه امروز" و شبکه تلویزیونی RTاعلام کرد که برای دومین بار در هفته جاری در نزدیکی منزل او یک پهپاد سرنگون شده است، اما تروریست هایی که خواهان روی برگرداندن روسیه از عملیات ویژه نظامی می باشند، هیچ چیزی به دست نخواهند آورد.

وی در پخش شبکه "روسیا 1" اعلام کرد: "در نزدیکی خانه ما برای دومین بار طی یک هفته، یک پهپاد سقوط کرد. می خواهم بگویم که با صدای بلند سقوط می کند. حدود ساعت سه و نیم که تازه خوابت برده است، از خواب بیدار می شوی".

به عقیده وی، تروریست هایی که این پهپادها را می فرستند، و از جمله به سوی ساختمان های "مسکو سیتی"، دارای یک "اثر انگشت هنری معمولی" هستند.

سیمانیان تصریح کرد: "آنها نیاز دارند تا یک وحشت نمایشی بزرگ را ایجاد نمایند، بهتر این است که شبیه حادثه برج های دوقلوی 11 سپتامبر باشد تا ما وحشت زده بشویم، شروع به دویدن بکنیم و نزد رئیس جمهورمان برویم و بگوییم: نه، تمام، دیگر از هیچکس دفاع نخواهیم کرد، هیچ یک از قلمروهای خود را دیگر نیاز نداریم. بیایید همه چیز را برگردانیم تا این ریزپرواز ها دیگر بالای سرمان پرواز نکنند. اینطور نخواهد شد. حداقل به این دلیل که ما افراد دیگری هستیم و وقت آن رسیده که این را بدانند".

Маргарита Симоньян - اسپوتنیک ایران  , 1920, 15.07.2023
سیمونیان: چیزهای وحشتناک تر از مرگ نیز وجود دارد- شرمساری و خیانت + ویدئو
وی تاکید کرد که چنین اقداماتی می توانند باعث این شوند که "ما نه تنها دنده عقب نرویم، ترمزهایمان در این صورت به کلی از کار بیفتند و تنها یک پدال باقی بماند – پدال گاز".

بر مبنای اطلاعات وی، نظامیان روسی هر کاری را می کنند تا حملات این پهپاد ها را خنثی نمایند. سیمانیان خاطرنشان کرد: "و فعلا خدا را شکر که با موفقیت آنها را خنثی می کنند. و مقامات غیر نظامی ما هر کاری می کنند تا همه چیز را به سرعت تعمیر کنند: پنجره کار بگذارند، کاشی کاری را تعویض کنند، (بسته با اینکه) چه خسارتی ایجاد شده باشد".

وی تصریح کرد که شهروندان روسیه نمی توانند این سوال را طرح نکنند که چطور این ریز پرواز ها از اوکراین تا اینجا پرواز می کنند. به گفته وی، نظامیان به وی توضیح داده اند که پدافند ضد هوایی برای چنین اهداف کوچکی تنظیم نشده است، که در غیر این صورت این باعث شلیک دائمی به پرندگان می شد. سیمانیان معتقد است: "بهرحال آنها به نوعی در حال تغییر تنظیمات می باشند در این هفته اعلام شد که یک اسلحه لیزری ضد پهپادی اختراع شده است. ما بلد هستیم که حتی اگر چیزی را جا انداختیم، خود را برسانیم".
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала