رسانه: کاخ سفید ممکن است از کنگره ده میلیارد دلار برای کی یف درخواست کند

© Sputnik / Alexey Agaryshev /  مراجعه به بانک تصاویر تلاش یک زن مسلح برای ورود به کاخ سفید در واشنگتن
تلاش یک زن مسلح برای ورود به کاخ سفید در واشنگتن - اسپوتنیک ایران  , 1920, 08.08.2023
اشتراک
کاخ سفید ممکن است در این هفته درخواستی برای بودجه اضافی برای اوکراین و امدادرسانی به بلایای طبیعی در ایالات متحده به کنگره ارسال کند، دولت جو بایدن، رئیس جمهور جو بایدن، 10 میلیارد دلار انتظار دارد.
به گزارش اسپوتنیک، پورتال پانچ بول در مطلبی نوشت:" انتظار می رود کاخ سفید در این هفته به طور رسمی درخواست کمک مالی اضافی برای اوکراین و کمک رسانی به بلایای داخلی کند".
یک منبع گفت که دولت "بیش از 10 میلیارد دلار" درخواست خواهد کرد، اما اندازه نهایی بسته بودجه هنوز توسط مقامات کاخ سفید مورد بحث است.
همانطور که اشاره شد، مشخص نیست که آیا کنگره با ارائه بودجه اضافی موافقت خواهد کرد یا خیر. به گفته این پرتال، کاخ سفید ممکن است پولی را برای ارتش تایوان در درخواست جلب حمایت جمهوری خواهان لحاظ کند.
روسیه پیش از این به دلیل ارسال تسلیحات به اوکراین یادداشتی برای کشورهای ناتو ارسال کرده بود. سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه خاطرنشان کرد که هر محموله ای که حاوی تسلیحات برای اوکراین باشد به یک هدف قانونی برای روسیه تبدیل خواهد شد. وزارت امور خارجه فدراسیون روسیه اعلام کرد که کشورهای ناتو با ارسال سلاح به اوکراین "با آتش بازی می کنند".
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала