پلیس استکهلم مجوز دیگری برای "اقدام به سوزاندن قرآن" را صادر کرد

CC BY-SA 2.0 / Maria Eklind / Malmö, Swedenدیپلمات سوئدی: جنگ با روسیه به منزله نقطه پایان برای ملت سوئد خواهد بود
دیپلمات سوئدی: جنگ با روسیه به منزله نقطه پایان برای ملت سوئد خواهد بود - اسپوتنیک ایران  , 1920, 02.08.2023
اشتراک
یک روزنامه سوئدی اعلام کرد، پلیس استکهلم مجوز اقدام دیگری برای سوزاندن قرآن را که در روز پنجشنبه انجام می شود را صادر کرده است.
به گزارش اسپوتنیک، روزنامه سوئدی Svenska Dagbladet اعلام کرد:" پلیس استکهلم مجوز دیگری را برای تجمع برای اقدام به سوزاندن قرآن را صادر کرد. روز پنجشنبه، یک زن چنین اقدامی را صورت خواهد داد".
روز سه‌شنبه، گزارش شد که سالوان مومیکا، مهاجر عراقی، یکی از سازمان‌دهندگان اقدام در سوزاندن قرآن، درخواست‌های خود را برای برگزاری سه تجمع جدید در استکهلم پس گرفت.
اخیراً در سوئد و دانمارک اقداماتی با هتک حرمت و سوزاندن قرآن در حال انجام است. سازمان کشورهای اسلامی و بسیاری از اعضای آن چنین اقداماتی را به شدت محکوم کرده اند.
نخست وزیر سوئد روز یکشنبه گفت که این کشور در جدی ترین وضعیت امنیتی پس از جنگ جهانی دوم قرار دارد. پیش از این، پلیس امنیت سوئد گزارش داده بود که اقدامات سوزاندن قرآن که اخیراً در استکهلم برگزار شد، تأثیر منفی بر وضعیت امنیتی این کشور داشته است. گزارش شده است که اقدامات انجام شده تصویر سوئد را تغییر داده است، "سوئد به کشوری متخاصم با اسلام و مسلمانان تبدیل شده ، جایی که حملات به مسلمانان توسط دولت مجاز اعلام می شود".
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала