رسانه؛ تلفات دو برابری اوکراین نسبت به روسیه در نزدیکی جمهوری لوگانسک

© Sputnik / Russian Defence Ministry /  مراجعه به بانک تصاویر سخنگوی وزارت خارجه روسیه به سخنان زلنسکی درباره تسلیم شدن سربازان ارتش اوکراین پاسخ داد
سخنگوی وزارت خارجه روسیه به سخنان زلنسکی درباره تسلیم شدن سربازان ارتش اوکراین پاسخ داد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 30.07.2023
اشتراک
یک رسانه گزارش داد که اوکراین حداقل دو برابر نیروهای روسی در منطقه کرمنایا در جمهوری خلق لوگانسک نیروهای خود را از دست داده اند.
به گزارش اسپوتنیک، روزنامه موند، به نقل از یکی از فرماندهان ستاد فرماندهی گردان تیپ 210 نیروهای مسلح اوکراین نوشت: "من فکر می کنم درست است که بگوییم طرف ما دو برابر تلفات داشته است."
سازمان غیردولتی اوکراینی "بیمارستان سیار نیکولای پیروگوف" نیز تأیید کرد که در چند هفته گذشته، شدت درگیری ها در منطقه سواتوو-کراسنی لیمان به طور چشمگیری افزایش یافته است.
به نوشته این روزنامه، به گفته سربازان نیروهای مسلح اوکراین که در نزدیکی سواتوو می‌جنگند، به دلیل کمبود مهمات و سلاح، آنها مجبورند استانداردهای ناتو را که در غرب آموزش دیده‌اند، نادیده بگیرند.
وزارت دفاع روسیه روز یکشنبه اعلام کرد، یگان های "مرکز" نیروهای مسلح روسیه در جهت کراسنولیمان سه حمله نیروهای مسلح اوکراین در روز را دفع و تا 140 نظامی اوکراینی و شش قطعه تجهیزات را منهدم کرد.
کرمینایا در مرز جمهوری لوگانسک و جمهوری دانتسک واقع شده است. در 18 آوریل 2022، در جریان عملیات نظامی روسیه علیه اوکراین، این شهر تحت کنترل لوگانسک قرار گرفت و اکنون در نزدیکی خط مقدم قرار دارد. جمعیت این منطقه قبل از وقوع خصومت ها از 19 هزار نفر تجاوز نمی کرد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала