روسیه تنها ضامن امنیت غذایی در آفریقا خواهد بود

© Sputnik / Владимир Астапкович /  مراجعه به بانک تصاویر مجمع "روسیه-آفریقا"
مجمع روسیه-آفریقا - اسپوتنیک ایران  , 1920, 27.07.2023
اشتراک
کارشناس شندریوکاین روسیه را شریک منحصر به فرد آفریقا در زمینه مواد غذایی خواند.
به گزارش اسپوتنیک، مدیر عامل شرکت مشاوره ای یاکوف و شرکا در مجمع روسیه و آفریقا گفت: تجربه شخصی، تولید و پتانسیل انسانی و تمایل به استقلال سه عاملی است که روسیه را منحصر به فرد و در واقع تنها ضامن امنیت غذایی در آفریقا می کند.
عواملی وجود دارد که روسیه را به یک شریک منحصر به فرد و در واقع تنها ضامن امنیت غذایی آفریقا تبدیل می کند.
اول از همه، این تجربه خود ماست: 15 سال پیش، روسیه امنیت غذایی نداشت، اما در این 15 سال ما همه چیز را ساختیم. شندریوک گفت که ما کشوری خودکفا هستیم و برای اکثر محصولات کشاورزی، طبق اکثر شاخص ها، ما کشوری خودکفا هستیم.
عامل دوم، روسیه تنها کشوری است که در کل زنجیره ارزش حضور دارد. ما غلات، کودها، ماشین آلات، فناوری، مردم داریم (در مورد صلاحیت ها صحبت می کنیم ).
مجمع اقتصادی روسیه-آفریقا - اسپوتنیک ایران  , 1920, 27.07.2023
امضای سند همکاری هسته ای توسط روسیه و زیمبابوه
سومین عاملی که روسیه را به یک شریک منحصر به فرد تبدیل می کند این است که ما به طور کلی بی تاب هستیم. ما نمی خواهیم به کشورهای غربی که خود را معیار می دانند، برسیم.
این امر توسط دو صنعت در فدراسیون روسیه تأیید شده است که تقریباً از ابتدا در 15 سال ساخته شده اند بخش بانکداری و فناوری اطلاعات.
شندریوک با ذکر چندین داستان موفقیت به عنوان مثال گفت: این از بسیاری جهات باعث می‌شود که ما با کشورهای آفریقایی مرتبط شویم، کشورهایی که امروزه دائماً نه تنها از حاکمیت غذایی، بلکه از حاکمیت دولت نیز صحبت می‌کنند.
این صنعت بانکداری تلفن همراه در کنیا است که در مدت زمان کوتاهی دسترسی را نه تنها برای ثروتمندان، بلکه برای کشاورزان فقیر نیز فراهم کرد.
و این نمونه ای از نیجریه است، جایی که در مدت کوتاهی، یک صنعت استارت آپی میلیارد دلاری ساخته شد، جایی که حتی شرکت های روسی چیزهای زیادی برای یادگیری دارند.
در همین حال، اکنون روسیه شریک منحصر به فردی برای آفریقا نیست: به عنوان مثال، در عرضه غلات به آفریقا، فدراسیون روسیه حدود یک چهارم بازار را در اختیار دارد و در برخی از مناطق این قاره به رقبای خارجی از آرژانتین، استرالیا و فرانسه عمل می کنند.
دومین اجلاس سران و مجمع اقتصادی و بشردوستانه روسیه - آفریقا - اسپوتنیک ایران  , 1920, 27.07.2023
پوتین به چشم اندازهمکاری های روسیه و بوروندی اشاره کرد
اوخاطرنشان می کند، و سهم کودها هنوز حدود 10٪ است، در حالی که شرکت های چین و ایالات متحده چندین برابر بیشتر.
دومین اجلاس سران و مجمع اقتصادی و بشردوستانه "روسیه - آفریقا" در تاریخ 27 تا 28 جولای در سن پترزبورگ برگزار می شود.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала