انفجار یک خودروی بمب گذاری شده در دمشق

© Sputnik / Dmitriy Vinogradov /  مراجعه به بانک تصاویر Сирийский флаг в освобожденном от боевиков городе Мааррат-эн-Нууман в Сирии
Сирийский флаг в освобожденном от боевиков городе Мааррат-эн-Нууман в Сирии - اسپوتنیک ایران  , 1920, 27.07.2023
اشتراک
رسانه ها از انفجار یک خودروی بمب گذاری شده در نزدیکی مسجد سیده زینب دمشق خبر می دهند.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از خبرگزاری ایستگاه رادیویی Sham FM، یک خودروی بمب گذاری شده امروز پنجشنبه در نزدیکی مسجد سیده زینب در جنوب دمشق منفجر شد.
بنا بر اطلاعات این رسانه، مواد منفجره در دستگاه تاکسی بار گذاری شده بوده است. بر مبنای اطلاعات اولیه، در نتیجه این حادثه چند مجروح و جانباخته وجود دارند. این در حالیست که اطلاعات دقیقی در خصوص تعداد این افراد مخابره نشده است. همچنین مقامات محلی هنوز عامل این بمب گذاری را اعلام نکرده اند.
همچنین صدا و سیمای دولتی سوریه نیز به نوبه خود تصاویری از محل این حادثه تروریستی منتشر کرده که در آن این خودروی بمب گذاری شده کاملا سوخته به چشم می آید.
مقابله پدافند هوایی سوریه با حمله موشکی به دمشق + ویدئو - اسپوتنیک ایران  , 1920, 27.07.2023
آتش سوزی گسترده در جنگل های سوریه + ویدئو
شایان ذکر است که این دومین انفجار در نزدیکی مسجد شیعیان دمشق در چند روز اخیر می باشد. شبکه تلویزیونی الاخباریه سوریه روز سه شنبه خبر از جراحت دو نفر در نتیجه انفجار یک موتورسیکلت در نزدیکی این مسجد داده بود.
مسجد سیده زینب در جنوب دمشق یکی از مهمترین نمادهای دینی در پایتخت سوریه به حساب می آید که در آن مقبره حضرت زینب نوه پیامبر اسلام و دختر امام علی قرار دارد. صدها هزار نفر زائر ایرانی، عراقی و لبنانی سالانه از این مسجد در پایتخت سوریه بازدید می نمایند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала