پایان رزمایش مشترک دریایی روسیه و چین در دریای ژاپن

© Министерство обороны РФ /  مراجعه به بانک تصاویر رزمایش نیروی دریایی روسیه و چین در دریای ژاپن
رزمایش نیروی دریایی روسیه و چین در دریای ژاپن - اسپوتنیک ایران  , 1920, 23.07.2023
اشتراک
رزمایش مشترک دریایی روسیه و چین "شمال. تعامل-2023" در دریای ژاپن به پایان رسید.
بخش تامین اخبار ناوگان اقیانوس آرام روسیه روز یکشنبه اعلام شد که رزمایش مشترک دریایی روسیه و چین با عنوان "شمال. تعامل-2023" در دریای ژاپن به انتها رسید.

در این اطلاعیه آمده است: "در حوزه آبی دریای ژاپن رزمایش مشترک دریایی روسیه و چین "شمال. تعامل-2023" که در روزهای 20 لغایت 23 ژوئیه برگزار گردید، به پایان رسید. هدف اصلی آن تحکیم همکاری نظامی- دریایی بین فدراسیون روسیه و جمهوری خلق چین، حمایت از ثبات و صلح در منطقه آسیا-اقیانوس آرام بود".

در این ناوگان تاکید شد که در جریان عملیات های عملی مشترک، دریانوردان دو کشور وظایف ضد قایقی جنگ دریایی، دفاع ضد هوایی، اسکورت دریایی و هوایی کشتی ها را تمرین کرده و مهارت های سازماندهی محافظت و دفاع از گروه های کشتی های در حال توقف در فاصله محافظت نشده را تکمیل نمودند.
در مجموع در جریان این رزمایش حدود 20 تمرین جنگی اجرا شدند و از جمله شلیک های توپخانه ای مشترک به اهداف دریایی، ساحلی و هوایی صورت گرفتند.
هدف وزارت دفاع چین از رزمایش دریایی با روسیه در دریای ژاپن  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 21.07.2023
هدف وزارت دفاع چین از رزمایش دریایی با روسیه در دریای ژاپن
اوگان جنگی دریایی روسیه در این رزمایش کشتی های بزرگ ضد قایق اقیانوس آرام "ادنیرال تریبوتس" و "ادمیرال پانتلیف"، ناوچه های سبک "آلدار تسیدنژاپوف قهرمان فدراسیون روسیه" و "گرمیاشی" و نیز کشتی های پشتیبانی را بکار گرفته بود.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала