- اسپوتنیک ایران  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه در تاریخ 24 فوریه عملیات ویژه در اوکراین را آغاز کرد. ولادیمیر پوتین هدف از این عملیات را "حمایت از مردمی خواند که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند."

تعداد کشته شدگان در بین نظامیان اوکراینی از ابتدای عملیات ویژه نظامی فاش شد

© Sputnik / Konstantin Mihalchevskiy /  مراجعه به بانک تصاویر Танк ВСУ на территории комбината "Азовсталь" в Мариуполе
Танк ВСУ на территории комбината Азовсталь в Мариуполе - اسپوتنیک ایران  , 1920, 23.07.2023
اشتراک
رسانه: تعداد کشته شدگان در بین سربازان اوکراینی از ابتدای عملیات ویژه نظامی به ده ها هزار نفر رسیده است.
به گزارش اسپوتنیک، روزنامه آمریکایی The New York Times در مقاله ای تایید می کند که نیروهای مسلح اوکراین "ده ها هزار " نفر را از ابتدای عملیات ویژه نظامی روسیه در اوکراین از دست داده است.

در مطلب این روزنامه بیان شده است: "پیاده نظام اوکراین بیش از پیش بر حملات موضعی متمرکز می شود، این در حالیست که بعد از ده ها هزار کشته از ابتدای جنگ، ستون های آن با نیروهای کمتر آموزش دیده و سربازان کهنسال پر می شوند".

بنا بر اطلاعات این روزنامه، در برخی موارد نیروهای فراخوانده شده مسن برای جبران تلفات زیاد در صفوف ارتش اوکراین، نمی خواهند وارد درگیری شوند.
در این مقاله تاکید شده است: "برای جایگزینی (نیروهایی که قادر به مبارزه نیستند) غالبا نیروهای فراخوانده شده مسن تر وارد می شوند که آنها را مجبور به جنگ کرده اند".
ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه روز یکشنبه در دیدار با همتای بلاروسی خود نیز اعلام کرده بود که تلفات در بین سربازان ارتش اوکراین از ابتدای ضد حمله از مرز 26 هزار نفر فراتر رفته است.
ساختمان وزارت امور خارجه روسیه - اسپوتنیک ایران  , 1920, 20.07.2023
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
وزارت خارجه روسیه: آمریکا از زلنسکی می خواهد به هر قیمتی حمله کند
ضد حمله نیروهای مسلح اوکراین در جهت های دونتسک جنوبی، زاپوروژیه، آرتیموفسک در 4 ژوئن آغاز شد. در همان زمان، حمله اصلی نیروهای مسلح اوکراین در بخش زاپوروژیه از جبهه متمرکز شد.
بنا بر اظهارات ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، نیروهای مسلح اوکراین در جریان ضد حمله متحمل خسارات سنگینی شده و در هیچ بخش از جبهه موفق نیستند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала