سفارت روسیه در واشنگتن: آمریکا مسئول حمله نیروهای مسلح اوکراین به خبرنگاران روسی است

© Sputnik / Константин Михальчевский /  مراجعه به بانک تصاویر خبرنگار ریانووستی مناطق جنگی
خبرنگار ریانووستی مناطق جنگی - اسپوتنیک ایران  , 1920, 22.07.2023
اشتراک
سفارت روسیه در واشنگتن اعلام کرد که آمریکا مسئول حمله نیروهای مسلح اوکراین به خبرنگاران روسی است.
به گزارش اسپوتنیک، سفارت روسیه در واشنگتن اعلام کرد که ایالات متحده مسئول حمله نیروهای مسلح اوکراین به روزنامه نگاران روسی با مهمات خوشه ای است که در نتیجه آن روستیسلاو ژوراولف، روزنامه نگار ریانووستی کشته شد.
سفارت روسیه در بیانیه ای اعلام کرد: مقامات آمریکایی به جامعه جهانی اطمینان داده اند که اوکراینی ها از این مهمات " به صورت انتخابی و مسئولانه" استفاده خواهند کرد. بی اهمیت بودن این کلمات برای همه آشکار است. استفاده از مهمات خوشه ای توسط رژیم کی یف علیه افراد غیرنظامی تایید می کند که واشنگتن کنترل خود را بر دست نشانده های خود از دست می دهد. نیروهای مسلح اوکراین به دلیل وضعیت دشوار در جبهه آنقدر ناامید هستند که دست به وحشیانه ترین اقدامات می زنند. آنها پاهای خود را با وعده های دروغ عروسک گردان های آن سمت اقیانوس پاک می کنند. بر وجدان ایالات متحده، طولانی شدن درگیری و تلفات غیرنظامیان جدید نهفته است.
Фотокорреспондент РИА Новости Константин Михальчевский - اسپوتنیک ایران  , 1920, 22.07.2023
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
کشته شدن خبرنگار ریانووستی بر اثر حمله نیروهای مسلح اوکراین به گروهی از خبرنگاران
هیئت دیپلماتیک روسیه تاکید کرد که ژوراولف در نتیجه حمله نیروهای مسلح اوکراین با مهمات خوشه ای کشته شد. رادیکالهای اوکراینی از این گلوله ها در شهرها و شهرکهای کشور ما استفاده می کنند و خانه های غیرنظامیان را ویران میکنند. کی یف چنین سلاح هایی را از ایالات متحده دریافت می کند.
هیئت دیپلماتیک روسیه برای همکارانی که در کنار ژوراولف مجروح شده بودند، آرزوی بهبودی سریع کرد و در ارتباط با مرگ این خبرنگار تسلیت گفت.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала