رسانه ها: بایدن هنگام پرواز از پلکان کوتاه استفاده می کند

© Sputnik / Pavel Bednyakov /  مراجعه به بانک تصاویر بایدن اوکراینی ها را ایرانی ها خواند
بایدن اوکراینی ها را ایرانی ها خواند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 20.07.2023
اشتراک
پولیتیکو خبر داد که جو بایدن هنگام پرواز از پلکان کوتاه استفاده می کند تا دچار لغزش نشود.
به گزارش اسپوتنیک و به نقل از پولیتیکو، جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا به طور فزاینده ای از پلکان تاشو کوتاهی هنگام پرواز استفاده می کند.
خاطرنشان می شود که بایدن از چند ماه پیش شروع به استفاده از پلکان کوتاه کرد. به گفته این نشریه، معمولاً در صورت وزش باد شدید یا باران از پلکان کوتاه استفاده می شود.
پولیتیکو می نویسد: هفته گذشته، بایدن در تمامی پروازهای تور اروپایی خود از یک پلکان کوتاه برای سوار شدن استفاده کرد: به لندن، به ویلنیوس، هلسینکی، و بازگشت به واشنگتن. نه هنگام فرود و نه هنگام صعود ... شرایط آب و هوای نامساعد اطلاع داده نشده بود.
دو تن از مشاوران بایدن که نخواستند نامشان فاش شود، اعتراف کردند که تیم رئیس جمهور عمداً در تلاش است تا از پلکان کوتاه بیشتر استفاده کند تا احتمال سقوط رئیس جمهور را کاهش دهد.
در مارس 2021، ایالات متحده هنگام سوار شدن به هواپیمای خود سه بار تلوتلو خورد. کاخ سفید سپس با باد شدید مشکل روی نردبان را توضیح داد و اطمینان داد که حال رئیس جمهور خوب است. در ژوئن 2022، بایدن در حین بالا رفتن از هواپیما دوباره سر خورد. کاخ سفید گزارش داد، در فوریه 2023، رئیس جمهور ایالات متحده هنگام سوار شدن به هواپیما در فرودگاه ورشو، زمین خورد و به جلو افتاد. در ماه مارس سال جاری، هنگامی که از پلکان برای سوار شدن به هواپیما در یک پایگاه هوایی در آلاباما بالا می رفت، دوباره تلوتلو خورد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала