گردشگران ایرانی می توانند با ویزای الکترونیکی به روسیه سفر کنند

مسکو
مسکو - اسپوتنیک ایران  , 1920, 20.07.2023
اشتراک
سرویس مطبوعاتی وزارت توسعه اقتصادی فدراسیون روسیه خبر داد که گردشگران ایرانی می توانند در کمتر از یک هفته ویزای الکترونیکی روسیه را دریافت کنند.
به گزارش اسپوتنیک، سرویس مطبوعاتی وزارت توسعه اقتصادی فدراسیون روسیه خبر داد که طبق دستور دولت فدراسیون روسیه، شهروندان کشورهای اروپایی،ایران، ژاپن، ترکیه، چین، کره شمالی، هند، اندونزی، فیلیپین، بحرین، کویت، مالزی، عربستان سعودی و سنگاپور قادر به صدور ویزای الکترونیکی خواهند بود. زمان صدور تا شش روز تقویمی از تاریخ ارسال درخواست خواهد بود.
ویزای الکترونیکی از طریق اینترنت برای سفرهای توریستی، بازدیدهای مهمان یا تجاری، شرکت در رویدادهای علمی، فرهنگی، ورزشی یا سایر رویدادها صادر می شود. این سند توسط یک نمایندگی دیپلماتیک یا دفتر کنسولی فدراسیون روسیه صادر می شود، برای این کار یک شهروند خارجی باید درخواست خود را در وب سایت ویژه وزارت امور خارجه روسیه ارائه دهد. ویزای الکترونیکی واحد یکبار ورود است و دوره اعتبار آن 60 روز از تاریخ ثبت نام است.
به گفته وزارت توسعه اقتصادی روسیه، به دلیل راه اندازی ویزای الکترونیکی و توافقنامه های سفرهای گردشگری گروهی بدون ویزا که با چین و ایران منعقد شده است تعداد گردشگران خارجی تا پایان سال 2023 ممکن است به 10 میلیون نفر افزایش یابد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала