- اسپوتنیک ایران  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه در تاریخ 24 فوریه عملیات ویژه در اوکراین را آغاز کرد. ولادیمیر پوتین هدف از این عملیات را "حمایت از مردمی خواند که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند."

"مردم خود را به خطر می اندازیم"- نیروهای مسلح اوکراین تاکتیک جدید ضد حمله را تشریح کردند

© AP Photo / Efrem LukatskyУкраинские военные около Артемовска
Украинские военные около Артемовска - اسپوتنیک ایران  , 1920, 09.07.2023
اشتراک
رسانه: نیروهای مسلح اوکراین در آغاز ضد حمله، نیروهای خط شکن خود را برای مین روبی به خطر خواهد انداخت.
به گزارش اسپوتنیک، مجله Economist اعلام می کند که نیروهای مسلح اوکراین برای مین روبی مین های روسی در خط مقدم، گروه های خط شکن خود را تحت خطر قرار خواهد داد و به این دلیل تلفات قابل توجهی را متحمل خواهد شد.
بر مبنای این نشریه، اوکراین در ابتدای ضد حمله بعد از حمله ناموفق به منطقه مالایا توکماچکا در استان زاپاروژیه، تاکتیک خود را عوض کرده است. اینک پیش روی نیروهای پیاده نظام، گروه هایی از 5-4 خط شکن حرکت خواهند کرد. چنین تاکتیکی با دکترین استاندارد ناتو همخوانی ندارد.
زلنسکی - اسپوتنیک ایران  , 1920, 06.07.2023
زلنسکی: ضد حمله ارتش اوکراین می بایستی زودتر آغاز می شد

فرمانده هنگ مهندسی با لقب "بابیور" در این خصوص اظهار کرد: "ما پوشش از آسمان و یا تعداد زیادی از تجهیزات غربی را در اختیار نداریم، به همین دلیل ما افراد خود را به خطر می اندازیم".

به گفته "بابیور" نیروهای تحت فرماندهی وی در جریان ضد حمله تلفات جدی تری را نسبت به هر بخش دیگری در نیروهای مسلح اوکراین متحمل شده اند. وی افزود: "صادقانه بگویم بسیاری از افراد ما ترسیده اند".
در عین حال بنا بر اطلاعات این نشریه، این تاکتیک با استفاده از گروه های خط شکن به دستاوردهای "ناچیز" دست پیدا کرده است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала