- اسپوتنیک ایران  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه در تاریخ 24 فوریه عملیات ویژه در اوکراین را آغاز کرد. ولادیمیر پوتین هدف از این عملیات را "حمایت از مردمی خواند که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند."

جزئیات خسارات سنگین به ذخایر نیروهای اوکراینی فاش شد

© Sputnik / Денис Абрамов /  مراجعه به بانک تصاویر هدفگیری و محاسبات تسلیحات دقت بالای روسیه
هدفگیری و محاسبات تسلیحات دقت بالای روسیه - اسپوتنیک ایران  , 1920, 06.07.2023
اشتراک
منابع آگاه: حملات موشکی دقیق روسیه احتمالا پادگان در شهر لووف که می تواند تانک های چلنجر و حداکثر 800 نظامی و مزدور غربی در آن بوده باشند را هدف قرار داده است.
به گزارش اسپوتنیک، هدف حمله امروز به ذخایر استراتژیک دشمن تجهیزات نظامی و شبه نظامیان غربی در قلمرو آکادمی نیروی زمینی درشهر لووف بود.
این منبع آگاه گفت : حمله با سلاح های دقیق در محوطه پارک آکادمی انجام شد. خودروهای زرهی ساخت غرب که به احتمال زیاد از جمله تانک‌های چلنجر بریتانیا متوانستند در آنجا باشند.
وی افزود: این ضربه به پادگانی نیز اصابت کرد که حدود 800 سرباز اوکراینی و مزدوران خارجی در آن اسکان داشتند.
وزارت دفاع قبلاً از حمله با سلاح های هدایت شونده دقیق به نقاط استقرار موقت پرسنل نیروهای مسلح اوکراین و مکان های نگهداری خودروهای زرهی خبر داده بود.
Село у линии соприкосновения на Артемовском направлении - اسپوتنیک ایران  , 1920, 06.07.2023
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
خسارات قابل توجه به ذخایر نیروهای اوکراینی با استفاده از تسلیحات دقت بالای ارتش روسیه
بر اساس بیانیه این اداره، "تمامی اشیاء تعیین شده مورد اصابت قرار گرفته و به ذخایر استراتژیک دشمن آسیب قابل توجهی وارد شده است.
همانطور که وزیر دفاع سرگئی شایگو قبلاً گفته بود، در طول ماه ضد حمله، نیروهای مسلح اوکراین 18 هواپیما و بالگرد و 920 خودروی زرهی از جمله 16 تانک لئوپارد را از دست دادند . "تقریباً 100٪ از این نوع تانک ها توسط لهستان و پرتغال تهیه شده است. "
ارتش روسیه علاوه بر تانک ها، سایر خودروهای زرهی مدرن غربی، به ویژه خودروهای جنگی پیاده نظام بردلی را که از ایالات متحده تامین می شود، نیز نابود می کند. به گزارش رسانه های غربی تا 26 ژوئن، از 113 خودروی زرهی از این نوع که در ماه مارس به کی یف وعده داده شده بود، حداقل 17 برادلی یا بیش از 15 درصد از آغاز ضدحمله اوکراین منهدم شده است. تلفات محسوس برادلی به طور غیرمستقیم با تحویل اضطراری 30 وسیله نقلیه دیگر از ایالات متحده آمریکا که در 27 ژوئن برای تکمیل ناوگان اعلام شد .
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала