ارتش روسیه به موشک استورم شادو بریتانیایی دست پیدا کرد

Storm Shadow missile - اسپوتنیک ایران  , 1920, 06.07.2023
اشتراک
سربازان یگان بارس-11 و واحد "گرگ های تزاری" توانستند یک نمونه تقریبا کامل از موشک استورم شادو بریتانیایی را بدست بیاورند.
به گزارش اسپوتنیک، دمیتری راگوزین، رئیس مرکز فنی-نظامی "گرگ های تزاری" اعلام کرد: ارتش روسیه از یگان داوطلب بارس-11 و فرماندهی واحد "گرگ های تزاری" یک موشک تقریبا کامل کروز استورم شادو بریتانیایی را از خط مقدم خارج کردند.

وی گفت: فقط بخشی از این (موشک) منهدم شد و موشک تقریبا کامل سقوط کرد. موشک توسط متخصصان فنی ما در میدان جنگ به چندین قسمت تقسیم شد، قطعات انفجاری جدا و واحد کنترل هم جدا، بال آن نیز برای سهولت حمل و نقل جمع شد.
راگوزین توضیح داد که در این موشک از وسایل الکترونیکی بسیار سطح بالایی استفاده شده که در برابر ضربه سقوط مقاومت کرده است.

وی ادامه داد: این موشک برای بررسی و تحلیل طراحی علم به کار رفته در آن به متخصصان تحویل داده شد. رئیس مرکز فنی- نظامی "گرگ های تزارسکی" خاطرنشان کرد: این امر به صنایع دفاعی روسیه امکان می دهد تا موثرترین راه ها را برای مقابله با استورم شادو بریتانیا بیابند.

بریتانیا در 11 می سال جاری از انتقال چنین گلوله‌هایی به کی‌یف خبر داد. اندکی پس از آن، کی‌یف به طور فعال از آنها برای حمله به اهداف عقب و غیر نظامی روسیه استفاده کرد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала