آمریکا علاقه مند به انتقال مهمات خوشه ای به اوکراین است

© AP Photo / Carolyn KasterФлаги США в здании Капитолия в Вашингтоне, США . Архивное фото
Флаги США в здании Капитолия в Вашингтоне, США . Архивное фото - اسپوتنیک ایران  , 1920, 06.07.2023
اشتراک
کارشناس نظامی در مورد قصد ایالات متحده برای تامین مهمات خوشه ای برای کی یف: این موضوع برای بسیاری منفعت دارد.
به گزارش اسپوتنیک، رسانه ها می نویسند که ایالات متحده در روزهای آینده ممکن است تصمیم به ارسال مهمات خوشه ای به اوکراین بگیرد.
ولادیمیر یرانوسیان، کارشناس نظامی نظر خود را در مورد این موضوع ب اسپوتنیک به اشتراک گذاشت. به نقل از مقامات آمریکایی، مقامات ایالات متحده در این هفته تصمیمی در مورد تامین مهمات خوشه‌ای به اوکراین به درخواست کی یف خواهند گرفت.
واشنگتن در حال بررسی نیازهای اساسی اوکراین به مهمات که برای ضد حمله نیاز دارد می باشد.
او گفت : مهمات خوشه ای توسط کنوانسیون بین المللی که توسط 123 کشور تصویب شده است ممنوع شده است. ایالات متحده و اوکراین نیز در میان آنها نیستند.
ولادیمیر یرانوسیان، کارشناس نظامی، کاپیتان رتبه اول ذخیره، دانشیار گروه جامعه شناسی دانشگاه مالی زیر نظر دولت فدراسیون روسیه، به اسپوتنیک گفت که اوکراین از مدت ها قبل از مهمات خوشه ای علیه غیر نظامیاناستفاده می کند.
Разрушенная осколками крыша средней школы в результате ночного обстрела Макеевки артиллерией ВСУ - اسپوتنیک ایران  , 1920, 05.07.2023
شمار مجروحان حملات موشکی اوکراین به "ماکییفکا" به 41 نفر رسید + ویدئو
همانطور که می دانید، این یکی از انواع مهمات سیستم موشکی توچکا-یو است. حمله به کراماتورسک، به تراکم جمعیت شهروندان دونتسک را به خاطر بیاورید. یعنی شبه نظامیان اوکراینی هیچ مشکلی در استفاده از سیستم موشکی خوشه ای ندارند.
ولادیمیر یرانوسیان افزود: آنها می توانند بگویند که در تلاش برای نابودی باند یا تأسیسات نظامی هستند، اما به طور کلی، این مهمات بزرگترین خطر را برای مردم غیرنظامی ایجاد می کند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала