نظارت بر کمک های مخفی به اوکراین نه توسط پنتاگون بلکه توسط سازمان سیا انجام می شود

© AP Photo / Carolyn Kasterنظارت بر کمک های مخفی به اوکراین نه توسط پنتاگون بلکه توسط سازمان سیا انجام می شود
نظارت بر کمک های مخفی به اوکراین نه توسط پنتاگون بلکه توسط سازمان سیا انجام می شود - اسپوتنیک ایران  , 1920, 05.07.2023
اشتراک
کمک های محرمانه به اوکراین تحت نظارت سیا و نه ارتش آمریکا انجام می شود.
به گزارش اسپوتنیک ، در خبر منتشره در مجله نیوزویک آمده است: "بسیاری از کارهایی که واشنگتن برای کمک به اوکراین انجام می دهد، مخفی نگه داشته می شود و بسیاری از کارهایی که معمولاً در حیطه اختیارات ارتش ایالات متحده است توسط سیا انجام می شود". این نشریه می نویسد، هر کاری که انجام می شود باید با محدودیت هایی مطابقت داشته باشد که توسط جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا تعیین شده است.
حملات پیشگیرانه روسیه به مواضع ارتش اوکراین در استان زاپاروژیه - اسپوتنیک ایران  , 1920, 05.07.2023
"همه چیز برای کی یف تمام شده"؛ ناتو توان دخالت در درگیری را ندارد
ویلیام برنز، رئیس سیا، پس از آغاز عملیات نظامی روسیه، بارها به کی یف سفر کرده است. پیش از این، روزنامه واشنگتن پست اطلاع داده بود که برنز و ولودیمیر زلنسکی نشستی محرمانه داشتند که طی آن در مورد برنامه های کی یف برای بازپس گیری کنترل مناطق از دست رفته صحبت کردند.
روسیه در 24 فوریه 2022 عملیات نظامی ویژه خود را در اوکراین آغاز کرد. ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، هدف آن را "حمایت از افرادی که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کیف قرار گرفته اند" نامیده است. وی خاطرنشان کرد که این عملیات ویژه یک اقدام اجباری بود و برای روسیه "هیچ امکانی برای انجام کاردیگری باقی نگذاشته بودند چون خطرات امنیتی به گونه‌ای ایجاد شده بودند که امکان واکنش با ابزارهای دیگر غیرممکن بود."
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала