کارشناس نظامی: اوکراینی ها حتی توان عبور از اولین خط دفاعی روس ها را ندارند

© Sputnik / Stringer /  مراجعه به بانک تصاویر فرا خوانده شدن 36 هزار نیروی ذخیره به ارتش اوکراین
فرا خوانده شدن 36 هزار نیروی ذخیره به ارتش اوکراین  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 04.07.2023
اشتراک
کارشناس امور نظامی عاملی را نام برد که به نظر او نیروهای مسلح اوکراین را مجبور به ادامه حمله می کند.
به گزارش اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه اعلام کرد، نیروهای روسی 17 حمله نیروهای مسلح اوکراین را در شش محور در شبانه روز گذشته دفع کردند، تلفات دشمن به بیش از 700 نفر و ده‌ها دستگاه تجهیزات رسید.
10 حمله در محور دونتسک دفع شد، نیروهای مسلح اوکراین در این منطقه تا 290 سرباز کشته و زخمی بر جای گذاشتند، دو خودروی جنگی پیاده نظام، اسلحه های خودکششی آکاتسیا و کراب، هویتزر Msta-B و D-30 و سایر تجهیزات را از دست دادند.
این حملات همچنین در محورهای کراسنولیمانسکی، یوزنودونتسکی، زاپاروژیه، کوپیانسکی و خرسون با موفقیت توسط ارتش روسیه دفع شد.
کارشناس دفتر تحلیل نظامی-سیاسی، سرهنگ ذخیره، "پاول کالمیکوف"، نظر خود را در مورد دلایل شکست حمله نیروهای مسلح اوکراین بیان کرد.
وی گفت:" دلایل متعددی وجود دارد. اولاً، ارتش روسیه یک خط دفاعی لایه‌ای بسیار مستحکم با میادین مین، خندق‌ها و سنگرها آماده کرده است. و طبق برخی گزارش‌ها، نیروهای مسلح اوکراین حتی نمی‌توانند از اولین نوار این خط عبور کنند. آنها به نوار اول می رسند و بیشتر امکان و توان پیشروی را ندارند. ثانیا برای حمله مؤثر باید برتری هوایی داشته باشید، نیروهای مسلح اوکراین از این موضوع محروم هستند. به نظر من اینها دلایل اصلی هستند."
تانک منهدم شده اوکراینی - اسپوتنیک ایران  , 1920, 02.07.2023
افسر سابق: نظامیان اوکراین عمدا تانکها را از بین می بردند تا وارد نبرد نشوند
او خاطرنشان کرد، عاملی که کی یف را به ادامه تهاجم شکست خورده خود ترغیب می کند، تنها دلایل سیاسی است.
کالمیکوف معتقد است: "اگر آنها به این تلاش ها ادامه ندهند، از دریافت پول و سلاح محروم خواهند شد. بر این اساس، آنها قادر به جنگ نخواهند بود. بنابراین، آنها گزینه دیگری در اختیار ندارند."
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала